Facebook kjub spremembam in kritikam dnevno uporablja dve milijardi ljudi. Vodstvo po obtožbah skrbi za javno podobo največjega spletnega omrežja na svetu, zato uvajajo in testirajo spremembe, ki znova povdarjajo moč posameznika, ne medijev, organizacij in korporacij. A v veliko primerih se prav prek družine in prijateljev širijo dvomljive, lažne informacije. Facebook nas ideološko zapira v mehurčke! Gosta podkasta: Ethan Zuckerman, medijski strokovnjak z ugledne univerze MIT in Taja Topolovec, direktorica Pod črto. Gostitelja sta Maruša Kerec in Anže Tomić.
Facebook je testiral napovedane spremembe v šestih državah in očitno je bilo težav z lažnimi novicami še več
Facebook kjub spremembam in kritikam dnevno uporablja dve milijardi ljudi. Vodstvo po obtožbah skrbi za javno podobo največjega spletnega omrežja na svetu, zato uvajajo in testirajo spremembe, ki znova poudarjajo moč posameznika, ne medijev, organizacij in korporacij.
A v veliko primerih se prav prek družine in prijateljev širijo dvomljive, lažne informacije. Facebook nas ideološko zapira v mehurčke.
“Če bi jaz izbiral med objavami New York Timsa in med informacijami, ki jih delijo družina in prijatelji, bi stavil, da bo New York Times bolje opravil svoje delo. Facebook je testiral napovedane spremembe v šestih državah in očitno je bilo težav z lažnimi novicami še več!” – Ethan Zuckerman, medijski strokovnjak z univerze MIT
Črnogleda napoved za medije?
Facebook spreminja tudi nastavitve za medijske organizacije, lahko se zgodi, da boste v prihodnje videli tudi manj naših vsebin.
“Kaj je nekdo, ki se definira kot medij, pa je brez dostopa do svojega občinstva? Medij naj ne bi bil le nekdo, ki ustvarja vsebino, moral bi biti tudi sposoben distribuirati. Ne moreš biti popolnoma odvisen od politike drugega distributerja, kot je Facebook.” – Taja Topolovec, Pod črto