Najslabše, kar lahko naredimo, je, da demenco tajimo

Ime tedna je postala Anamarija Kejžar iz doma za starejše občane Petra Uzarja v Tržiču, koproducentka filma Ne pozabi name

foto: facebook/osebni profil

Anamarija Kejžar iz Doma za starejše občane Petra Uzarja v Tržiču, koproducentka filma Ne pozabi name. Ob gledanju prvega slovenskega dokumentarnega filma o ljudeh z demenco ne spoznamo le njihovega dne, ampak tudi mrežo odnosov med stanovalci, zaposlenimi in svojci. Film predstavlja drugačno oskrbo stanovalcev, ki jim s svobodnim gibanjem vračajo dostojanstvo in spoštovanje.

“Film dokazuje, da odgovor na demenco ni samo skrivanje, ampak imamo lahko tudi veliko bolj odprte, domače oblike oskrbe tako v domačem okolju kot v domovih.”

Rezultati

Loading ... Loading ...

Glasovali ste še za:

Jure Žalohar, fizik in geolog, ki se že od študentskih let ukvarja z razvijanjem omega teorije – nove matematično-fizikalne teorije o nastanku potresov. Z natančno analizo sinhronosti tektonskih prelomov in valov, ki jih obdela računalniški program T-Tecto, je skupaj s kolegi razvil model napovedovanja potresov. Ta lahko napove 95 odstotkov potresov z magnitudo več kot 4,5 na dan ali dva natančno.

Igor Pravst z Inštituta za nutricionistiko, v okviru katerega so v sodelovanju z Zvezo potrošnikov Slovenije in Institutom Jožefa Stefana razvili aplikacijo VešKajJeš. Ta v treh korakih, ‘izberi – skeniraj – preveri’, kupcu predstavi prehranski profil živila in ga opozori na ključne podatke o njegovi sestavi. Je tudi eden izmed pobudnikov pravilnika, ki močno omejuje transmaščobe v živilih.

Za poslani SMS smo še posebej hvaležni, saj tako prispevate tudi 1 € za socialno ogrožene otroke. Vsa zbrana sredstva namreč namenjamo projektu Botrstvo v Sloveniji, ki pomaga otrokom v hudih finančnih in socialnih stiskah. Vse pomembne informacije o projektu ter tudi zgodbe otrok v stiski smo zbrali tukaj. Kako seštevamo glasove, smo zapisali v pravilih glasovanja. Ime tedna postane kandidat z najvišjim seštevkom glasov poslušalcev v eter, s SMS-i in deležem glasov na spletni strani (največ 10).