Uporaba prehitevalnega pasu v Sloveniji pozna številne intepretacije. Eni blendamo za ritjo pri 150 km/h, drugi se peljemo od Ptuja do Kopra po prehitevalnem pasu tako, da tempomat nastavimo na varnih in zakonitih 121 km/h. Prvi trdijo, da so nevarni drugi, drugi se pritožujejo, da prvi nimajo pojma. Kljub jasnim mejam zakonitosti, se očitno težko dogovorimo. Kaj vam (poleg zakona, ki pravi 130 km/h za prehitevanje) narekuje optimalno uporabo prehitevalca? Kdo ima bolj prav, kralji tempomata ali plemstvo nemške LED tehnologije?

Kdo ima pri prehitevanju na avtocesti prav: uporabniki tempomata ali tisti, ki z dolgimi lučmi svetijo vsem pred sabo?

Uporaba prehitevalnega pasu v Sloveniji pozna številne intepretacije. Eni blendamo za ritjo pri 150 km/h, drugi se peljemo od Ptuja do Kopra po prehitevalnem pasu tako, da tempomat nastavimo na varnih in zakonitih 121 km/h. Prvi trdijo, da so nevarni drugi, drugi se pritožujejo, da prvi nimajo pojma. Kljub jasnim mejam zakonitosti, se očitno težko dogovorimo. Kaj vam (poleg zakona, ki pravi 130 km/h za prehitevanje) narekuje optimalno uporabo prehitevalca? Kdo ima bolj prav, kralji tempomata ali plemstvo nemške LED tehnologije?

#Nebzuloze na @Val202 : Kdo ima na prehitevalnem prav? Tisti, ki bi po njem od Ptuja do Kopra s 170 km/h; ali oni, ki bi isto relacijo rad prevozil s tempomatom pri 123km/h? Po prehitevalnem pasu!

— Miha Šalehar (@toplovodar) September 18, 2018

tisti med njima. Ki pride ven, prehiti in se vrne na svoj pas. Tadva pa le zdraho delata. Oni s tempomatom pa še kolone.

— Marjan (@obzorje1) September 18, 2018

tisti s 170 bi itak mogu kazen plačat. Sicer bi pa naše ti. avtoceste morali razširiti za en pas, da bi tovornjaki tam lahko normalno svojo kolono delali, ne, da je potem samo tovorni in vozni pas na razpolago. #samPovem.

— ?Tone Kravanja ? (@bungee75) September 18, 2018

#val202 #Nebuloze
Najhujši so tisti ki stojijo za kamioni z levim žmigavcem prižganim in nadobuno čakajo da bo desni pas fraj da nabijejo. Jaz pa nikoli ne vem al jih prehitet al sem v njihovem mrtvem kotu.

— Luka Gusstin (@LGusst) September 18, 2018

#nebuloze vozi tako, da NE OGROŽAŠ in NE OVIRAŠ, simpl as that…

— Jure Zvikart (@JZvikart) September 18, 2018

Miha Šalehar