Dva obraza edinstvene Kali Uchis v svojo družbo sprejemata še dva. Ameriško-kolumbijska pevka in avtorica je prav to. Duhovno in glasbeno razpeta med dve kulturi. Uchisova je bil rojena v ZDA, a je svojo prvo šolsko nalogo spisala v španščini. Prešeren dualizem, ki ga je glasbena industrija nadobudni umetnici odsvetovala (in še vedno je tako), z albumom Orquídeas pridobiva še enega, še eno nasprotje, še en poudarjen kontrast. Pevkin lani predstavljeni album Red Moon In Venus zapriseženo zveni kot romantični bolero, ta aktualni pa kot še vedno skrajno senzibilno sestavljena bomboniera občutno hitrejših, bolj dinamičnih pop songov, znova z zgolj s španskimi verzi. Sanjavost in eteričnost, ki sta stalnici opusa Kali Uchis, je z občasnim džezovskim flirtom blago spomnila na Amy Winehouse. Toda peti zaporedni album Uchisovo in njen ekspresivni pogum pogosto približa celo izjemnemu statusu legendarne Sade. Ugodje, ki ga skriva delo Orquídeas, si zasluži vse razpoložljive komplimente.

Matjaž Ambrožič