Vemo, da prodaja avtomobilov še vedno v veliki meri temelji na obisku avtomobilskega salona, ampak nakupni proces se tudi v tej panogi pri večini kupcev začne na spletu. Vendar pa se nakupne poti spreminjajo, tudi pri nas. Spomnimo, kako je prodaja tekstila in obutve prek interneta postala izjemen posel, počasi podobne nakupne navade prodirajo tudi na področje prodaje avtomobilov, tudi rabljenih. Kako hitro gre slovenski kupec na nova polja spletnega nakupovanja?

Sogovornik:
- Marin Vladović, izvršni direktor in partner platforme AutoBrief

Začenja se izbor za slovenski avto leta!

Letos smo spremenili način izbora za Slovenski avto leta. Finaliste smo izbrali novinarji sodelujočih medijev. To so: Hyundai kona, Jeep avenger, MG4, Renault austral in Toyota C-HR. Med temi lahko glasujete poslušalci in določite, kateri avto bo nesel v finalno glasovanje novinarjev največ točk. Prvi dobi 6, drugi 4, tretji 3, četrti 2 in peti 1 točko. Pri nas je glasovanje omejeno na enkrat na teden. Glasujete lahko do 5. januarja 2024, finalno glasovanje in razglasitev Slovenskega avta leta 2024 pa bo 13. januarja. 

Glasujte tukaj!

 

Janez Martinčič