Štirje podjetniki iz Mozirja so razvili blagovno znamko Printee in si zadali ambiciozno vizijo, da bi »printee« postal sopomenka za kakovostno razvito fotografijo po vsem svetu. Njihov cilj je poenostaviti pot fotografijam s telefona v fotoknjige, koledarje ali zbirke. Konkurenca na tem področju je izjemno velika, sami pa stavijo na kakovost, sodelovanje z majhnimi, lokalnimi foto studii in hitro dostavo, v idealnem primeru celo v istem dnevu.

Anja Hlača Ferjančič in sovoditelj - soustanovitelj Hooray Studios – Mic Melanšek sta se pogovarjala z Rokom Matjažem. Med drugim o tem, kako jim je korona prekrižala načrte in kako pomemben je slovenski podporni ekosistem.

Tehnološki direktor podjetja 4FUN, ki je ustanovilo Printee

Štirje podjetniki iz Mozirja so razvili blagovno znamko Printee in si zadali ambiciozno vizijo, da bi "printee" postal sopomenka za kakovostno razvito fotografijo po vsem svetu. Njihov cilj je poenostaviti pot fotografijam s telefona v fotoknjige, koledarje ali zbirke.

Konkurenca na tem področju je izjemno velika, sami pa stavijo na kakovost, sodelovanje z majhnimi, lokalnimi fotostudii in hitro dostavo, celo v istem dnevu.

"Izbrali smo si tri glavne prednosti, ki jih želimo poudarjati pri našem izdelku. To so kakovost izdelkov, kakovost uporabniškega vmesnika in hitrost dostave. In na to se osredotočamo dolgoročno."

Tako njihove prednosti prepoznava Rok Matjaž, tehnološki direktor podjetja 4FUN, ki je ustanovilo Printee. V pogovoru je razložil tudi, kako se soustanovitelji podjetja dopolnjujejo, kako jim je koronavirusna bolezen prekrižala načrte, katere tuje trge bodo osvojili in kako pomemben je slovenski podporni ekosistem.

Anja Hlača Ferjančič