Aktualno

UP: Rok Matjaž

Tehnološki direktor podjetja 4FUN, ki je ustanovilo Printee

image_16851201
foto: Val 202

Štirje podjetniki iz Mozirja so razvili blagovno znamko Printee in si zadali ambiciozno vizijo, da bi "printee" postal sopomenka za kakovostno razvito fotografijo po vsem svetu. Njihov cilj je poenostaviti pot fotografijam s telefona v fotoknjige, koledarje ali zbirke.

Konkurenca na tem področju je izjemno velika, sami pa stavijo na kakovost, sodelovanje z majhnimi, lokalnimi fotostudii in hitro dostavo, celo v istem dnevu.

"Izbrali smo si tri glavne prednosti, ki jih želimo poudarjati pri našem izdelku. To so kakovost izdelkov, kakovost uporabniškega vmesnika in hitrost dostave. In na to se osredotočamo dolgoročno."

Tako njihove prednosti prepoznava Rok Matjaž, tehnološki direktor podjetja 4FUN, ki je ustanovilo Printee. V pogovoru je razložil tudi, kako se soustanovitelji podjetja dopolnjujejo, kako jim je koronavirusna bolezen prekrižala načrte, katere tuje trge bodo osvojili in kako pomemben je slovenski podporni ekosistem.