Evropa osebno

Živimo v ekonomiji pozornosti, a pozornosti nam primanjkuje

Emily Ross je irska podjetnica, ki se je septembra prvič mudila v Sloveniji

unnamed
foto: Val 202

Irska podjetnica Emily Ross je ustanoviteljica in direktorica podjetja Inkvine, v katerem se ukvarjajo s strateškim komuniciranjem za globokotehnološka podjetja, se je v Ljubljani mudila v začetku septembra, ko se je kot govornica predstavila na dogodku podjetniške skupnosti Ceed Slovenija. Že več kot desetletje se ukvarja tudi s pisanjem, novembra bo v soavtorstvu izdala svojo prvo knjigo Just Evil Enough. Za nekatere irske medije piše o tehnologiji in tudi o športni tehnologiji, kar je njena prav posebna strast.

"Šport teče po mojih žilah, moj šport pa je veslanje. Upam, da bom v prihodnjih dneh lahko prišla do Blejskega jezera. Moj mož tekmuje za Irsko, jaz pa sem trenerka prve kategorije. Naša stranka je tudi Rowing Ireland, ki smo ji prav med zaprtjem pomagali pri vzpostavitvi spletnega izobraževalnega programa. Do zdaj so naučili trenerje, kako izvajati treninge na daljavo z uporabo virtualnih orodij.

Marketing je področje komunikologije, ki se zelo hitro spreminja. Družabna omrežja, o katerih smo pred leti govorili, da so naslednja velika stvar, so tukaj in pomembno zaznamujejo naš vsakdan, pa tudi naše potrošniške navade. A tu niso samo omrežja, še vedno beremo časopise, poslušamo radio in gledamo televizijo. Prav zato je na področju marketinga še toliko pomembnejše mišljenje, da se nikoli ne smemo nehati učiti.

"Živimo v ekonomiji pozornosti, a pozornosti nam primanjkuje. Startupi in podjetja ne tekmujejo s svojimi neposrednimi tekmeci, ampak tekmujejo z vsakim memom, z vsakim tik tokom, z vsako distrakcijo, ki je na internetu."