Tokrat o poslovni praksi portala mojeznanje.si. Več uporabnikov je preizkusilo njihovo 15-dnevno brezplačno preizkusno obdobje, ki so ga pozabili prekiniti. S tem so samodejno postali celoletni naročniki, kar jih je stalo skoraj 240 evrov. V podjetju pravijo, da so splošni pogoji jasni, uporabniki pa menijo, da gre za zavajajočo prakso spretnega skrivanja pogojev.

Kako pomembno je natančno brati pogoje poslovanja, je ugotovilo precejšnje število uporabnikov, ki so na portalu mojeznanje.si preizkusili 15-dnevno obdobje brezplačnega izobraževanja

Kako pomembno je natančno brati pogoje poslovanja, je ugotovilo precejšnje število uporabnikov, ki so na portalu mojeznanje.si preizkusili 15-dnevno obdobje brezplačnega izobraževanja. To jih je na koncu stalo skoraj 240 evrov.

Prijavil se je tudi eden izmed naših poslušalcev. Samozaposleni je med epidemijo ostal brez dela in se odločil, da bo čas izkoristil za pridobivanje novih znanj. A že ob prvi uporabi ugotovil, da portal ni tisto, kar išče:

"Ko sem prišel na portal, sem hitro ugotovil, da vsebina ni bila zanimiva zame. In potem sem portal zaprl in pozabil nanj. Po tridesetih dneh pa dobim račun na mail. Ko sem dobil račun, sem bil šokiran, ker sem že pozabil na to zadevo in niti nisem vedel, da če ne dam bančnih podatkov, kreditne kartice, PayPala, če lahko sploh od mene zahtevajo denar. Ker navadno ti najprej plačaš in nato dobiš vsebino. Potem sem rekel okej, da bom plačal ta mesec, ker ni bilo prvič, da sem se od česa prepozno odjavil. Hotel sem se tudi generalno odjaviti od portala in ko sem prišel do te točke, ko bi se rad odjavil, sem ugotovil, da če bi se rad odjavil, moram plačati 240 evrov. To je bil totalen šok."

Po raziskovanju je odkril, da so podobno zgodbo na spletnih forumih opisali številni. V zaprto skupino na Facebooku se mu je oglasilo več kot sto ljudi, ki menijo, da so jih na portalu zavedli. Nekateri potrošniki so Moje znanje prijavili tržnemu inšpektoratu, kjer nekaj primerov tam še obravnavajo, pri tistih iz leta 2019 pa večjih nepravilnosti niso ugotovili.

V podjetju pravijo, da so splošni pogoji jasni, uporabniki pa menijo, da gre za zavajajočo prakso spretnega skrivanja pogojev.

Mariša Bizjak, Rok Kužel