Za slovensko industrijo srečanj je bilo lansko leto rekordno. Neposredni prihodki prodaje so znašali 271 milijonov evrov. Ob visoki dodani vrednosti, ki jo industrija prinaša, so multiplikativni učinki znašali skoraj 900 milijonov. Letos se je vse obrnilo na glavo. Obeta se skoraj 80 % upad prihodkov, neposredno je ogroženih več kot 15.000 delovnih mest. Kako bo slovenska industrija srečanj skušala prebroditi zahtevne čase in ohraniti konkurenčnost, pojasnjuje direktor Kongresnega urada Slovenije Miha Kovačič. Poklicala ga je Anja Hlača Ferjančič.

Večji dogodki bi lahko potekali šele jeseni prihodnje leto. Kako bo slovenska industrija srečanj skušala prebroditi zahtevne čase in ohraniti konkurenčnost, pojasnjuje Miha Kovačič, direktor Kongresnega urada Slovenije

Za slovensko industrijo srečanj je bilo lansko leto rekordno. Neposredni prihodki prodaje so znašali 271 milijonov evrov. Ob visoki dodani vrednosti, ki jo industrija prinaša, so multiplikativni učinki znašali skoraj 900 milijonov. Letos se je vse obrnilo na glavo. Obeta se skoraj 80-odstotni upad prihodkov, neposredno je ogroženih več kot 15.000 delovnih mest.

"Problem bo, če bomo mesto na trgu, ki smo ga gradili skoraj dve desetletji, izgubili in bo trajalo deset let ali več, da ga bomo zgradili nazaj. Za to bo potrebnih veliko denarja, energije in ljudi. Če bomo te ljudi izgubili, potem bo ta proces samo še daljši." – Miha Kovačič, direktor Kongresnega urada Slovenije

Miha Kovačič dodaja, da bodo zelo verjetno v prihodnje srečanja potekala po hibridnem modelu, ko bo na prizorišču nekaj udeležencev, preostali pa bodo povezani prek spleta. Je pa prepričan, da spletna srečanja dogodkov živih ne bodo nadomestila, bodo pa dogodki še bolje organizirani in bolj dodelani.

Anja Hlača Ferjančič