V sklepnem delu serije Vodenje s posluhom smo v ospredje postavili ustvarjalnost in vodenje inovativnosti. Dr. Miha Škerlavaj razlaga, kaj je inovacijski paradoks, Mic Melanšek iz Hooray studios, ki izdeluje personaliziranje otroške knjige, pa razkriva čudovite in čudne plati kreativnosti. Gostila ju je Anja Hlača Ferjančič.

Foto: pixabay

Kako voditi kreativni tim, kje postaviti mejo med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo, kaj je inovacijski paradoks? Odgovarjata dr. Miha Škerlavaj in Mic Melanšek iz Hooray Studios

Vodenje inovativnosti je tema, ki nikoli ne zastara in vedno ponuja priložnosti, da se naučiš kaj novega. Mic Melanšek je soustanovitelj podjetja Hooray Studios, ki izdeluje personalizirane otroške knjige Mali junaki.

“Številke me pomirjajo, ker so končne. 365 je vedno 365. Lepa ilustracija pa je vedno lahko še lepša. Če bi bil samo v kreativnosti, bi mi to kratilo preveč spanca, Excel pa ti da občutek varnosti, vedno pokaže vse stvari dobro.” – Mic Melanšek o meji med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo

Strokovni sodelavec oddaje dr. Miha Škerlavaj pojasnjuje, kaj je inovacijski paradoks:

“V plesu ustvarjalnosti in inovativnosti morata romantična plat ustvarjanja idej in neskončna domišljija sovpadati s tisto trdo platjo, ko mora Excel delovati, ko morajo biti resursi na voljo, ko mora biti stvar pravočasna. Ples med obema stranema je vitalnega pomena, na tem parketu marsikateremu podjetju tudi zdrsne.” – o tem, ali naj pri inovacijah odloča srce ali glava

Anja Hlača Ferjančič