V podjetništvu velikokrat zmotno govorimo o tem, da so najtežji začetki. Da najdeš idejo, kapital in se prebiješ na trg. Še težji kot začetki pa so padci, ki sledijo in o katerih vse premalo govorimo. Ravno zato je podjetniška skupnost Ceed letos pripravila konferenco, kjer so govorci spregovorili o težavah in neuspehih v svoji karieri. Svojo zgodbo je predstavil tudi Igor Bogičević, direktor tehničnega sektorja Seven Bridges Genomics, vodilnega podjetja na področju biomedicinskih analiz . O svoji podjetniški zgodbi, zvezdništvu med podjetniki in učenju iz lastnih napak se je pogovarjal s Tino Šoln.

Igor Bogičević je direktor tehničnega sektorja pri Seven Bridges Genomics, vodilnega podjetja na področju biomedicinskih analiz

V podjetništvu velikokrat zmotno govorimo o tem, da so najtežji začetki. Da najdeš idejo, kapital in se prebiješ na trg. Še težji kot začetki pa so padci, ki sledijo in o katerih vse premalo govorimo. Ravno zato je podjetniška skupnost Ceed letos pripravila konferenco, kjer so govorci spregovorili o težavah in neuspehih v svoji karieri. Svojo zgodbo je predstavil tudi Igor Bogičević, direktor tehničnega sektorja Seven Bridges Genomics, vodilnega podjetja na področju biomedicinskih analiz .

“Mislim, da so napake dobre, če jih ne ponavljamo preveč pogosto. Glavno je, kaj smo se iz napak naučili, zato jih ne smemo obsojati. Samo oseba, ki nič ne dela, ne dela napak. Iz svojih izkušenj povem, da sem naredil tistoče in tisoče napak, a vem, da teh napak ne bom ponovil. Vidim, da je to sprejemanje napak problem v več kulturah, še vedno nismo sprejeli napak kot proces učenja, rasti in razvoja.)” Igor Bogičević o tem, da so napake pomemben del vsake zgodbe o uspehu

Igorja Bogičevića zaznamujejo dolgi lasje, preprosta majica s kratkimi rokavi, kavbojke in nahrbtnik na ramenih. Po izgledu prej basis punkovske skupine kot eno najbolj prepoznavnih podjetniških imen v Srbiji. Tako po izgledu kot po načinu razmišljanja odstopa od klasične predstave uspešnega podjetnika, ki si ga še vedno predstavljamo v kravati, srajci in hlačah na rob. Med podjetniki pa je danes občutiti tudi fenomen zvezdništva, ko imajo na družbenih omrežjih več sledilcev kot marsikateri glasbeni in filmski zvezdnik in s predavanji, kjer razlagajo svojo zgodbo o uspehu, polnijo dvorane po celem svetu.

“Prevelik poudarek je na tem. Nihče nas ni pričakoval. Tudi mi si bolj kot prepoznavnost želimo, da razvijamo svoje produkte in gradimo podjetja. Zaradi vseh sprememb v svetu je tudi naše delo postalo veliko bolj vidno med potrošniki, tudi IT podjetja, ravno zaradi Sillicon Valleya. A to ni glamurozno delo, delo je težko in dolgotrajno. Jaz se bolj počutim kot nekdo, ki dela v ogljarski industriji kot zvezdnik. Vse skupaj je ušlo iz kontrole, vsaj iz moje perspektive.” – o tem, kako sprejema fenomen zvezdništva na podjetniški sceni

Tina Šoln