Poletje za podjetje

Na začetku je razmišljal o preživetju, zdaj pa o rasti podjetja

Kako je Rok Starič svoje podjetje "zagnal" iz domače kuhinje, zakaj je pomembno, da si prisoten na družabnih omrežjih, pa o tem, ali razmišlja, da bi arašidovo maslo predlagal za zdravo malico v šolah

37931405_10217137546657866_8708812882957041664_n
Rok Starič
foto: Maja Stepančič/Val 202

Rok Starič je ljubitelj ameriške kulture, zato je bila ustanovitev podjetja, v katerem izdeluje arašidovo maslo, logična poteza. Pravi, da je vedno bil njegov cilj, da bi bilo njegovo ime nekje zapisano: “V ameriških garažah je imel lastnik srajco z napisom Joe’s garage, tako sem hotel jaz svoje ime na proizvodu.” Rok je izdelavo arašidovega masla začel v domači kuhinji, česar sicer ne priporoča, saj se je pogosto znašel v arašidovi packariji.

Kako si je iz domače kuhinje ustvaril podjetje, zakaj si je naredil tatu pin-up dekleta z arašidovim maslom v rokah z napisom Are You All-In, se morda spogleduje z najbolj zahtevnim trgom z arašidovim maslom – Združenimi državami, in kaj mu pomeni naziv mladi podjetnik 2018.