Bomo zaradi Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) ostali brez informacij, ugodnosti, klubov zvestobe?

“Pri vsaki obdelavi osebnih podatkov mora biti posameznik seznanjen komu daje podatke, katere podatke in zakaj. Če so nam povedali, da bodo imeli podatke samo do konca nagradne igre, potem to velja samo za tisto obdobje,” pojasnjuje Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke.

Bomo zaradi Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) ostali brez informacij, ugodnosti, klubov zvestobe?

“Ostanimo v stiku! Če nam boste potrdili, vas bomo še naprej obveščali o naših akcijah. Žal nam bo, če vas ne bomo mogli več obveščati.”

To je le nekaj vsebin sporočil, ki smo jih prejeli v zadnjih dneh, po uveljavitvi Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Številna podjetja so pretiravala pri tem obveščanju. Namreč privolitev ni edina možnost, da ima podjetje vaše podatke. Lahko jih pridobijo tudi po pogodbi, soglasju, …

Pri vsaki obdelavi osebnih podatkov mora biti posameznik seznanjen komu daje podatke, katere podatke in zakaj. Če so nam povedali, da bodo imeli podatke samo do konca nagradne igre, potem to velja samo za tisto obdobje,” pojasnjuje Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke.

Moramo se zavedati, da so osebni podatki današnja valuta. Google in Facebook nimata vrtin nafte in rudnikov, ampak vrtata in rudarita po nas. Moramo počasi dojeti, da ko jaz nekomu dajem podatke, je to tako, kot da bi mu dal nekaj evrov.

Tomšič poudarja, da je zasebnost je moč odločanja. “Zasebnost ne pomeni, da hočemo nekaj skrivati.


Finančni komentar je tokrat prispeval Izidor Jerman z Alta skladov.

Nataša Zanuttini