Plačate enega, dobite dva! Pred vami je drugi del Jezikanja o oglasih, tokrat o tiskanih in spletnih. Za jezikovno korektnost skrbi jezikoslovec dr. Marko Stabej z oddelka za slovenistiko Filozofske fakultete v Ljubljani, o besedi in sliki, džabest izpeljankah in hudobrih idejah pa tudi s kreativcem Boštjanom Napotnikom – Napom.

V oglasnih sporočilih z besed prehajamo na čustvenčke in matematične znake, so pa še vedno priljubljene nove besedne skovanke

Plačate enega, dobite dva! Pred vami je drugi del Jezikanja o oglasih, tokrat o tiskanih in spletnih. Za jezikovno korektnost skrbi jezikoslovec dr. Marko Stabej z oddelka za slovenistiko Filozofske fakultete v Ljubljani, o besedi in sliki, džabest izpeljankah in hudobrih idejah pa tudi s kreativcem Boštjanom Napotnikom - Napom.

Boštjan Napotnik: "Trenutno oglaševalci izpostavljajo podobo, ker za besedo velja, da jo moraš prebrati in si za njo vzeti čas. A mene še zmeraj prepriča dobra besedna igra, zanimiva asociacija ali jezikovni preobrat."

Boštjan Napotnik še opozarja, da je slovenska družba precej občutljiva na provokativne oglase, včasih upravičeno, pogosto tudi ne.

"Taka je družbena klima. Vsi so na preži, iščejo napake, ves čas se je treba zgražati. Takoj, ko nekdo skoči iz povprečja, ga je treba posekati."

Tadej Košmrlj, Uršula Zaletelj