V prazničnem času pošiljamo analogna in digitalna voščila. Za prva se čas izteka, druga lahko oddamo s preprostim klikom. Komunikacijska strateginja in ustvarjalka Vojka Žgavec Clemenz kljub naklonjenosti digitalnim platformam pravi, da na roke napisano in z znamko še vedno zadene naravnost v srce. Kreativka stavi na preprostost, še posebej kritična je do osladnih in kičastih voščil. V prazničnem času, ko je vsega preveč, pa ne le jedače in pijače, je treba skrbno izbirati tudi besede. Prisluhnite njenemu receptu za iskreno in kreativno voščilo!

Kreativka Vojka Žgavec Clemenz pravi, da smo v komunikaciji z drugimi površni in instant, taka so tudi številna praznična voščila

V prazničnem času pošiljamo analogna in digitalna voščila. Za prva se čas izteka, druga lahko oddamo s preprostim klikom. Komunikacijska strateginja in ustvarjalka Vojka Žgavec Clemenz kljub naklonjenosti digitalnim platformam pravi, da na roke napisano in z znamko še vedno zadene naravnost v srce.

Velikokrat sem slišala, prosim, napiši namesto mene, ti si tekstopiska. To ne drži, lepe želje smo se naučili vsi voščiti, in če jih iskreno mislimo, jih bomo tako tudi povedali. Ne rabimo biti vsi poeti, tudi napačno postavljeno vejico ti oseba oprosti.”

Vojka Žgavec Clemenz stavi na preprostost, še posebej kritična je do osladnih in kičastih voščil. V prazničnem času, ko je vsega preveč, pa ne le jedače in pijače, je treba skrbno izbirati tudi besede. Prisluhnite njenemu receptu za iskreno in kreativno voščilo!

Uršula Zaletelj