Na OI v Tokiu se bodo vsi vozili avtonomno

Na avtomobilskem salonu v Tokiu so Japonci napovedali, da se bodo na OI na Japonskem leta 2020 udeleženci iger lahko vozili z avtonomnimi vozili

foto: DanielReche

Renault je s predstavitvijo talismana ne le zakrpal luknjo, ki sta jo pustila za seboj laguna in latitude, temveč je poplačal tudi zgodovinski dolg. Se še spominjate napada na veliko nemško premijsko trojico z vel satisom? Dober in kakovosten avto je bil to, ki je šel v pozabo zaradi spleta nesrečnih naključij. S talismanom se vračajo Francozi v premium.

Elegantna linija klasične limuzine je balzam za oči, je pa res, da bodo visokorasli na zadnji klopi presenetljivo blizu strehe.

Še nekaj avtomobilskih novosti zadnjih dni:

  • Citroenov novi manjši križanec c3 aircross, ki je v sorodstvu s peugeotem 2008 in oplom crossland x, kar je logična posledica povezave koncerna PSA in Opla.
  • grandland x je najnovejši in največji član Oplove družine X, ki se podaja v izjemno hitro rastoči segment športnih terenskih avtomobilov, kjer se gnetejo vw tiguan, seat ateca, hyundai tucson, nissan qashqai, renault kadjar, škoda kodiaq in tudi sorodnik peugeota 3008, tako bo za prodajni načrt 600 avtomobilov v prihodnjem letu treba pošteno zavihati rokave.
  • Še večji Volkswagnov tiguan so poimenovali allspace; z 11 cm daljšo medosno razdaljo 21 cm daljši, zadaj prostornejši, za doplačilo dobrih 600 evrov tudi z možnostjo dveh dodatnih sedežev v prtljažniku, kjer je sicer prostora za 760 litrov.

Avtomobilski salon v Tokiu medtem ni postregel z za nas ne vem kako izjemno pomembnimi novimi modeli, so pa Andreju Brglezu na uho prišle zanimive informacije, ki zadevajo nove prijeme v mobilnosti.

Na zadnjih OI so predstavili hitro železnico, ki je omogočila ljudem iz vse Japonske, da so se lahko hitro in udobno pripeljali v Tokio. Tokrat pa bodo infrastrukturo v središču mesta prilagodili avtonomni vožnji in tako znova revolucionarno vplivali na logistiko. – Andrej Brglez

Za konec pa še nekaj o soji. Milijoni jo vsak dan zaužijejo kot hrano ali pijačo, no, marsikdo pa vsak dan sedi na reciklirani soji, pa tega niti ne ve. Ford je pred desetimi leti v mustangu prvič uporabil peno na osnovi soje, ki je zdaj že nekaj let eden ključnih materialov v blazinah, naslonjalih in vzglavnikih sedežev vsakega v Severni Ameriki izdelanega Fordovega vozila. Izračunali so, da so tako preprečili, da bi več kot 103 milijoni kilogramov CO2 izpuhteli v atmosfero. Po ugotovitvah državne univerze v Severni Karolini takšno količino porabijo štirje milijoni dreves v enem letu. Skratka, če sedite na soji, je to dobro za okolje …