Twitter kot orožje

Predvajaj
Ravi Singh, internetni guru s turbanom. Foto: Val 202

Ravi Singh, internetni guru s turbanom. Foto: Val 202

“Twitter je novodobno orožje,” je ena izmed udarnih primerjav, ki jih rad izreče Ravi Singh,  ki v ZDA velja za guruja političnih kampanj in za enega izmed petih najvplivnejših posameznikov, ki prek svojih spletnih storitev znatno vplivajo na potek ameriških volitev.

Singh je prepričan, da bo prihodnost sveta odvisna od razvoja umetne inteligence in energično oznanja pomen posameznikove digitalne revolucije. Se je med gostovanjem v Sloveniji, kjer je nosil rdeč turban, sestal tudi s katerim od naših politikov?

“To je poslovna skrivnost. Velja pa najbrž tudi za vaše politike, da se morajo z ljudmi pogovarjati, ne pa jih zgolj nagovarjati.”

Tudi zato se mu ne zdi nič čudnega, da ob težkih gospodarskih razmerah prihaja do množičnih protestov, ki predstavljajo nov mejnik, tudi zaradi interneta: “To je e-demokracija v praksi.”

V  svojem slogu Singh tudi praktično ponazori, zakaj so družbena omrežja, na čelu s Twitterjem, novodobno orožje!

“Še vedno gre samo za orodje, da postane orožje je potrebno vstaviti naboje, sami po sebi vam Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest in sorodna omrežja nič ne pomagajo. In naboj v puški je tudi v digitalnem svetu vsebina! Tehnično odlična kampanja na spletu ne pomeni nič, če nima jasnega sporočila. Odločilen je lahko samo en strel, verjamem, da lahko z enim “izstrelkom” v 140 znakih pride do velikih sprememb v vaši državi! To je ta potencialna moč družbenih omrežij!”

Vse bolj nabite tviteraške puške pa imajo politiki, ki jim mimogrede pomaga prav Singh, v 140 znakih skušajo piarovsko komunicirati vlade, korporacije, celo represivni organi. V Sloveniji se je ob protestih za enosmerno komunikacijo na Twitterju odločila celo policija.

“Primer policije bi primerjal z zmenkom. Če nekoga povabiš na pijačo se moraš z njim pogovarjati, sogovornika moraš poslušati in mu tudi kaj odgovoriti, sicer bo to tvoj prvi in zadnji zmenek. Ob takšni enosmerni komunikaciji bodo ljudje začeli ignorirati policijo na Twitterju, institucije pa morajo narediti vse, da jim ljudje zaupajo. Ni dovolj, da kar tako malo nastopajo na Facebooku in Twitterju, izdelano morajo imeti digitalno strategijo!”