Komercialni potencial Marijinega vnebovzetja

Kaj bi se dalo prodati na Marijino vnebovzetje? In zakaj tega ni še nihče poskusil?

foto: Srdjan Živulović/Bobo

Oglaševalci so zasedli praktično vse praznike in nanje obesili svoje produkte, od velikonočnih čokoladnih jajc in zajcev, do Božičkovega mehurčkastega napitka. Ob prazničnem prenajedanju se da dobro prodati tudi kak zvarek, ki želodcu pomaga uravnavati kislino. Zakaj pa nam na velikega šmarna dan ničesar ne prodajajo?

Anketiranec:Ne bi vedel, ampak se mi zdi zelo pozitivno. Vsaj enkrat ni nek praznik, ki bi pulil ljudem denar iz tankih denarnic.

Kaj pa se je pravzaprav zgodilo na Marijino vnebovzetje, praznik, ki ga praznujemo 15. avgusta?

Anketiranka:Mogoče je Marija umrla, to je veliki šmaren. Najbrž se ji je iztekel čas, tako kot se bo vsem od nas!