Branimir Brkljać je predavatelj, marketinški strokovnjak in, kot se sam predstavi, izkušeni začetnik. Morda tudi zato, ker se je na svoji poslovni poti loteval stvari, za katere se mu še sanjalo ni, kam ga bodo pripeljale.

Po tem, ko se je moral umakniti iz politike in televizije v Vojvodini in mu je v roke prišel kos plastike, ki pomaga pri bolečinah v hrbtu, ni vedel, da bo v Sloveniji s poslovnim partnerjem postavil temelje televizijske prodaje v osrednji in vzhodni Evropi. S kosmodiskom se je začela zgodba podjetja Studio Moderna, Top Shopa, komunikacije s potrošnikom in oblikovanja seznama lojalnih kupcev.

"Ob začetku TV prodaje smo bili grdi raček. Ponujali smo izdelke, za katere ljudje niso vedeli. A zato so se zabavali, dali smo jim zgodbo."

Leta 2013 je Branimir Brkljać prodal svoj delež v Studiu Moderna. Z obnovo hiše v bližini rojstnega kraja, Kikinde, je vstopil v svet mladih, njihovega nomadskega načina dela in življenja. Mokrin House je še ena uspešna zgodba, za katero se mu na začetku še sanjalo ni, kam se bo razvila. "Trend coworkinga izhaja iz dejstva, da se je zaradi tehnološke revolucije spremenil koncept dela in delovnega mesta."

Branimir Brkljać predava o marketinških strategijah, spremembah v načinu komuniciranja, ki jih je treba upoštevati povsod, tako na prodajnih poteh kot tudi v politiki.

"TV prodaja ne obstaja več. Zdaj je vse TV prodaja. 10 % popust v trgovini vas ne zanima več, to ni dovolj."

In ko nima odgovora na vprašanje o prepletu realnega in virtualnega sveta, ga poišče pri mladih, ki tak svet živijo.

V svojih kolumnah, ki jih piše za različne medije v Sloveniji in drugje po svetu, se pogosto dotakne tudi politike, za katero pravi, da bi morala iskati nove poti, če želi izstopiti iz tokov, v katere je zašla.

"Politika je postala zabava. Kampanje se vodijo kot resničnostni šov. Težko je pričakovati kakšne spremembe iz politike."

Nataša Zanuttini