Letošnjo Pulitzerjevo nagrado za fotografijo so si razdelili fotografi New York Timesa in tiskovne agencije Reuters za fotografije o evropski migrantski krizi. Med nagrajenimi je tudi slovenski fotograf Srdjan Živulović, ki je sodeloval z Reutersom. Njegova fotografija, posneta 20. oktobra lani na obrobju Brežic, prikazuje prebežnike na poti: “Nagrajena fotografija prikazuje eksodus in dvoličnost politike, ki kroji življenje.”

"Raje ne bi dobil Pulitzerjeve nagrade, pa da bi ljudje lahko ostali v svojih domovih"

Letošnjo Pulitzerjevo nagrado za fotografijo so si razdelili fotografi New York Timesa in tiskovne agencije Reuters za fotografije o evropski migrantski krizi. Med nagrajenimi je tudi slovenski fotograf Srdjan Živulović, ki je sodeloval z Reutersom.

“Raje ne bi dobil Pulitzerjeve nagrade, pa da bi ljudje lahko ostali v svojih domovih.”

Njegova fotografija, posneta 20. oktobra lani na obrobju Brežic, prikazuje prebežnike na poti: “Nagrajena fotografija prikazuje eksodus in dvoličnost politike, ki kroji življenje.”

Živulović je več let delal v časopisni hiši Delo, od leta 1992 ima svojo fotografsko agencijo Bobo. Od slovenske osamosvojitvene vojne sodeluje z agencijo Reuters.

“Tehnologija se je spremenila, drugo pa ne. Moraš biti na preži! Večina ljudi misli, da je z dobro tehnologijo fotografija delo dveh sekund. To ne drži, treba je narediti dobro zgodbo,” o sodobni fotografiji pripoveduje Živulović, ki svojo agencijo vodi skupaj s sinovoma, prvi fotoaparat pa je dobila tudi že vnukinja.

“Želel bi posneti lepe zgodbe o lepih slovenskih ljudeh. Imamo tudi lepe stvari. Zato ostajam v Sloveniji.”

Nataša Štefe