V Sloveniji ima avtomobilsko kasko zavarovanje kar 41 odstotkov gospodinjstev, v Srbiji denimo le en odstotek.
V mreži GfK so analizirali trg avtomobilskih zavarovanj v srednje- in vzhodnoevropski regiji za lani. Kasko zavarovanje v večini držav ni obvezno, kar se kaže v dokaj omejeni razširjenosti tovrstnih zavarovanj. V povprečju ga v regiji uporablja le sedem odstotkov gospodinjstev.
Od povprečja pa bistveno odstopata dve državi: Slovenija in Srbija. Pri nas ima kasko zavarovanje kar 41 odstotkov gospodinjstev. Razlog za to morda lahko iščemo v razširjenosti nakupov avtomobilov prek lizinških družb, ki običajno zahtevajo kasko zavarovanje vozil. Po drugi strani pa v Srbiji uporablja kasko zavarovanje le en odstotek gospodinjstev.
Nadpovprečno uporabljajo kasko še na Češkem (več kot 14 odstotkov gospodinjstev), nad desetimi odstotki so še na Slovaškem in v Bolgariji, drugje je tega manj. Pri nas se torej bojimo za svoje avtomobile – oziroma bolje: lizinške hiše se bojijo …
Audi A3 sportback e-tron
Vsekakor zapleteno ime za dokaj preprosto poslanstvo. E-tron je priključni hibrid, vrsta, ki je v vzponu. Vozilo zmore do 50 kilometrov izključno vožnje na električni pogon do hitrosti 120 kilometrov. Ko soka v akumulatorjih zmanjka, pogon prevzame bencinski motor.
Se pravi, da se med tednom, ko morate opraviti dnevno tlako v svoji deset kilometrov oddaljeni službi, z e-tronom prevažate skoraj zastonj, konec tedna pa e-tron postane povsem običajen avto. Napolnjen z obema energentoma ima doseg do 900 kilometrov. A3 je sicer v takšni konfiguraciji nekaj težji, a oba agregata skupaj imata “sistemsko moč” kar 150 kilovatov, tako da vam moči ne bo zmanjkalo.