Le čevlje sodi naj Kopitar.

In kam sodijo čevlji? Med obvezno poceni šaro ali skoraj umetniške stvaritve?

Kako luksuzne blagovne znamke tekmujejo s cenejšimi izdelki, kako rastejo trgi za najdražje izdelke in koliko inovativnosti združuje par čevljev? Gost Poslovnih krivulj in Anje Hlača Ferjančič je Marco Comazzi, direktor za izvoz v švicarskem podjetju Bally.

Le čevlje sodi naj Kopitar.

In kam sodijo čevlji? Med obvezno poceni šaro ali skoraj umetniške stvaritve?

Kako luksuzne blagovne znamke tekmujejo s cenejšimi izdelki, kako rastejo trgi za najdražje izdelke in koliko inovativnosti združuje par čevljev? Gost Poslovnih krivulj in Anje Hlača Ferjančič je Marco Comazzi,  direktor za izvoz v švicarskem podjetju Bally.

Podjetje Bally je bilo ustanovljeno leta 1851, od leta 1870 je mednarodno, njihovi čevlji so bili na Luni in na Mont Everestu.  Šele pred nekaj dnevi je odprlo prvo trgovino v Ljubljani. Pozno? In zakaj šele zdaj? Je Slovenija končno postala trg za luksuzne izdelke?

“Naša ponudba gre v smeri luksuzne, želimo si torej nagovarjati stranke, ki jih zanimajo luksuzni izdelki. Ne ciljamo čisto na vrh piramide, smo v območju dostopnega luksuza, radi pa bi bili nad premijskimi znamkami.  Tu v mestu vidim precejšno ponudbo premijskih  blagovnih znamk.”

 

Nagovarjajo stranke, ki želijo še nekoliko več in hkrati želijo tudi dostopnost: “Ponujamo izdelke, ki jih odlikujeta modernost in uporabnost. Naše stranke so iz modernega srednjega razreda, svetovljani. Mislim, da v Sloveniji lahko dobimo takšne stranke. To so lahko Slovenci ali turisti.”

A Slovenija je vseeno globalno gledano zanemarljiv trg za luksuzne izdelke. Luksuzne modne blagovne znamke seveda osvajajo nova tržišča in da ne bo pomote: Kitajska že dolgo ni več nov trg. Kot poudarja Marco Comazzi je Bally trgovino na Kitajskem odprl že leta 1986.

“Prioritetna trga za razvoj in krepitev naše znamke sta ZDA in Japonska. To seveda nista nova trga, ampak za nas sta izjemno pomembna. V ZDA in na Japonskem torej želimo povečati svojo prepoznavnost, zato na primer sodelujemo tudi s hollywoodskimi zvezdniki. Na podelitvi oskarjev so bile ovojnice z imeni nagrajencev v našem kovčku!”

Še tri regije so za njih zelo pomembne: “Srednji vzhod, to je zagotovo prihodnost, zlasti Dubaj. To bo tudi most do Afrike, tudi tam krepimo prisotnost. Tretja regija pa je Južna Amerika. Tam je kar težko, nacionalni predpisi so zahtevni. Toda Južnoameričani so ljubitelji usnja, modnih dodatkov, itd.,” konča Marco Comazzi.

Anja Hlača Ferjančič