Kot je poročal dopisnik iz Berlina Boštjan Anžin,  v Nemčiji  še vedno buri duhove nekdanji predsednik Christian Wulff, ki je bil prisiljen odstopiti zaradi korupcije. Dobival bo namreč častno rento v vrednosti skoraj 200.000 evrov  na leto, pripadajo pa mu tudi tajnica, šofer in pisarna. to pomeni še dodatnih 280.ooo evrov.

Res gre za privilegije, ki so ga bili deležni tudi drugi predsedniki, vendar pa v primeru Wulffa to marsikomu zdi pretirano. S položaja je namreč  odstopil zaradi korupcije, čeprav še vedno zavrača vsakršno krivdo. Če bi se privilegijem odpovedal, bi bilo to na nek način priznanje krivde. Tožilstvo se z njegovimi povezavami z uglednimi poslovneži ukvarja še naprej. Predvsem jih zanimajo domnevne povratne usluge. Najbolj sporno pa je, da bi Christian Wulff tudi v primeru, da bi pristal v zaporu, častno rento dobival še naprej.

Nemčija bo tako 18. marca dobila novega predsednika. Najverjetneje bo izvoljen Joachim Gauck, ki je kandidiral že v prejšnjem mandatu, vendar so bili kanclerka Merklova in liberalci odločno proti. Če bi takrat potekale neposredne volitve, bi bil Gauck brez dvoma izvoljen.  Potem ko se je koalicija z Wulffom opekla, pa je bila kanclerka prisiljena  poklekniti in privoliti v podporo kandidatu, ki ga je enkrat že zavrnila.

Zgovorne raziskave

V raziskavi o vzgoji otrok v Nemčiji ugotavljajo, da polovica staršev, največkrat iz obupa in nemoči,  še vedno pretepa otroke. Raziskava o nemškem izobraževalnem sistemu pa kaže, da je uspeh otrok v šolah prepogosto odvisen od socialnega okolja otrok (še posebej na jugu države).

Z osupljivimi podatki  je presenetila raziskava, po katerih Nemci zavržejo kar 11 milijonov ton prehranskih izdelkov, ki so vsaj delno še uporabni. Preračunano – gre za hrano v vrednosti  21.5 milijard evrov. To pomeni 235 evrov vsako leto na prebivalca. Med zavrženo hrano je največ sadja in zelenjave.

Proizvajalci zagotavljajo, da so živila s pretečenim rokom trajanja po navadi uporabna veliko dlje in jih ni treba zavreči že dan po izteku veljavnosti. Res je,  da poteka kar nekaj akcij, s katerimi želijo zbuditi potrošniško zavest, da naj slednji vendarle kupujejo nekoliko bolj odgovorno in premišljeno, vendar pa je tega bistveno premalo.