V Vročem mikrofonu osvetlimo težave, ki jih imajo Romi pri izobraževanju. Izhajajo iz skupnosti z močno zakoreninjeno tradicijo, marsikje se počutijo nesprejete, težko dobijo službo. Otroci imajo malo izkušenj z zunanjim svetom – v večini ne obiskujejo obšolskih dejavnosti, zato je zanje socializacija z drugimi učenci težja. Kako spodbuditi romske otroke, da bi hodili v šolo? Kako doseči, da bo izobrazba postala pomembna? Stanje v Metliki, Novem mestu in Leskovcu pri Krškem preverja Kaja Ravnak.
Sogovornice:
- Mateja Kosec, dolgoletna romska pomočnica in trenutna pomočnica učiteljice v prvem razredu na Osnovni šoli Metlika;
- Zdenka Mahnič, ravnateljica Osnovne šole Grm v Novem mestu;
- Irena Adlešič, šolska psihologinja na Osnovni šoli Grm v Novem mestu;
- Bojana Hodorovac, romska pomočnica na Osnovni šoli Grm v Novem mestu;
- Nika Blažič,romska pomočnica na Osnovni šoli Grm v Novem mestu;
- Daniela Janušič, strokovna delavka na Osnovni šoli Leskovec pri Krškem in
- prof. dr. Alenka Janko Spreizer, socialna antropologinja.