V Vročem mikrofonu osvetlimo težave, ki jih imajo Romi pri izobraževanju. Izhajajo iz skupnosti z močno zakoreninjeno tradicijo, marsikje se počutijo nesprejete, težko dobijo službo. Otroci imajo malo izkušenj z zunanjim svetom – v večini ne obiskujejo obšolskih dejavnosti, zato je zanje socializacija z drugimi učenci težja. Kako spodbuditi romske otroke, da bi hodili v šolo? Kako doseči, da bo izobrazba postala pomembna? Stanje v Metliki, Novem mestu in Leskovcu pri Krškem preverja Kaja Ravnak.

Sogovornice:

  • Mateja Kosec, dolgoletna romska pomočnica in trenutna pomočnica učiteljice v prvem razredu na Osnovni šoli Metlika;
  • Zdenka Mahnič, ravnateljica Osnovne šole Grm v Novem mestu;
  • Irena Adlešič, šolska psihologinja na Osnovni šoli Grm v Novem mestu;
  • Bojana Hodorovac, romska pomočnica na Osnovni šoli Grm v Novem mestu;
  • Nika Blažič,romska pomočnica na Osnovni šoli Grm v Novem mestu;
  • Daniela Janušič, strokovna delavka na Osnovni šoli Leskovec pri Krškem in
  • prof. dr. Alenka Janko Spreizer, socialna antropologinja. 

Kaja Ravnak