"Verjetno se ne zavedamo, kako velike spremembe prinaša umetna inteligenca na vseh področjih. Tako v poklicih kot v zasebnem življenju. Pri nas smo desetletja za časom," meni stroka, ki je prejšnji teden s posvetom na Slovenski akademiji znanosti in umetnosti opozorila na to, da šolski sistem trenutno ne sledi napredku in pušča slovenske otroke na področju računalniške in digitalne pismenosti daleč zadaj. V šolah dodajajo, da nam manjka sistemska usmeritev, saj je trenutno vse odvisno predvsem od motiviranosti in iznajdljivosti šol in učiteljev.
Vroči mikrofon namenjamo vprašanju, kako otroke v šolskem sistemu bolje opremiti za informacijsko družbo in ali to pomeni tudi večjo izpostavljenost ekranom, pogledamo pa še na Slovaško; tam so namreč v zadnjih letih izvedli celovito prenovo šolanja na tem področju.
Sogovorniki:
- dr. Blaž Zupan, fakulteta za računalništvo in informatiko univerze v Ljubljani
- dr. Andrej Brodnik, fakulteta za računalništvo in informatiko univerze v Ljubljani
- Matej Matkovič, učitelj geografije in zgodovine na osnovni šoli v Semiču
- dr. Jože Rugelj, pedagoška fakulteta univerze v Ljubljani
- dr. Sonja Čotar Konrad, pedagoška fakulteta univerze na Primorskem
- dr. Igor Pesek, vodja Službe za digitalizacijo izobraževanja, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
- dr. Michal Rybar, vodja odseka za digitalno transformacijo na slovaškem ministrstvu za izobraževanje, znanost, raziskovanje in šport