Po zgodbi iz Avstrije in Hrvaške bomo pogledali, kakšne prakse in pretakanja davkoplačevalskega denarja bodisi z naslova ministrstev in z njimi povezanih organov ali podjetij v državni lasti v žepe strank in njihovih somišljenikov so pri nas. Kljub nekaterim razlikam med državami obstajajo tudi pomembne podobnosti: predvsem ena je očitna - denarni tokovi pa tudi tisti v obliki uslug se tako v tujini kot pri nas pred volitvami povečajo. Kaj je torej dobro vedeti v letošnjem super volilnem letu, ko nas čakajo parlamentarne, lokalne in predsedniške volitve?
Nesmotrna potrošnja davkoplačevalskega denarja, ki se preko oglaševalskih kampanj steka v žepe političnih strank
Po zgodbah iz Avstrije in Hrvaške bomo pogledali, kakšne prakse in pretakanja davkoplačevalskega denarja ali iz naslova ministrstev in z njimi povezanih organov ali podjetij v državni lasti v žepe strank in njihovih somišljenikov so pri nas. Kljub nekaterim razlikam med državami obstajajo tudi pomembne podobnosti: predvsem ena je očitna – denarni tokovi in tudi tisti v obliki uslug se tako v tujini kot pri nas pred volitvami povečajo.
"V zavodu Državljan D smo zbrali analize in dokumente več oglaševalskih kampanj, ki dokazujejo izredno škodljivo oz. nesmotrno potrošnjo davkoplačevalskega denarja, ki se steka v žepe blizu koalicijskih strank." – Domen Savič
Lenart Kučič o Agencijah za posredovanje oglasnega prostora pravi, da če želiš v "mediju, ki se predstavlja kot medij, objavljati oglase, ki se delajo, da so oglasi, od oglaševalcev, ki se delajo, da so oglaševalci, potrebuješ posrednika. Agencijo, ki se dela, da je agencija". Lahko je že vajena dela na našem trgu ali pa ustanoviš svojo agencijo in tako poskrbiš, da denar steka v tvoje medije.