Iz etra v knjigo in spet v eter. Prejšnji teden smo bili na uradni predstavitvi knjige o postherojskem vodenju profesorja Mihe Škerlavaja z ekonomske fakultete, ki je bil tudi naš strokovni sodelavec v oddajah Vodenje s posluhom. Mi smo teorijo prepletli s prakso, svoje izkušnje o vodenju pa sta na dogodku delila Maja Mikek iz podjetja Celtra in Jernej Česen iz Outfit7. Povzema Anja Hlača Ferjančič.

Predstavitev knjige, kateri avtor prof. Miha Škerlavaj z Ekonomske fakultete v Ljubljani pravi tudi zemljevid vodenja, ki dokazuje, da se da boljše

Iz etra v knjigo in spet v eter. Prejšnji teden smo bili na uradni predstavitvi knjige o postherojskem vodenju profesorja Mihe Škerlavaja z Ekonomske fakultete, ki je bil tudi naš strokovni sodelavec v oddajah Vodenje s posluhom. Mi smo teorijo prepletli s prakso, svoje izkušnje z vodenjem pa sta na dogodku delila Maja Mikek iz Celtre in Jernej Česen iz podjetja Outfit7.

"Kaj je tisti idealni recept, kaj definira, da bo nekdo uspešen pri svojem poslanstvu? Ugotovili smo, da je to misija nemogoče. Treba se je ukvarjati s tem, kako se ljudje, ki jim je zaupana vloga vodje, vedejo pri svojem delu z ljudmi. Ne glede na to, kdo in kje so, ali so uporniki ali ne." – prof. Miha Škerlevaj

"Zelo pomembno je, da ljudje lahko čutijo, da se lahko s podjetjem povežejo z nekim smislom. Tako da jih poslušaš, pomagaš, ti je mar, kako se počutijo./.../ Če se 200 ljudi dobro počuti, se lahko veliko več naredi, kot pa če se dobro počuti le pet ljudi."Maja Mikek

"Za uspeh podjetja so najbolj zaslužni zaposleni. Ne delaj kompromisov. Ne se ukvarjati s tistimi 20 odstotki. Tisti ne smejo niti obstajati v podjetju. Ukvarjaj se z ljudmi, ki so tam, ki jih čutiš, ki so tvoja družina."Jernej Česen

Anja Hlača Ferjančič