V prvi oktobrski oddaji Na piedestal je gostoval hrupni hrastniški elektroeksperimentator in glasbenik Lifecutter s prvencem ”Siclar”.
Domen Učakar a.k.a. Lifecutter še zdaleč ni novinec na področju glasbenega raziskovanja. Navdihujejo ga mračni hrastniški gozdovi.Glasbo ustvarja z različnimi kitarskimi efekti in sintetizatorji zvoka. Naslanja se na ozadje noisa in zajema iz različnih odvodov elektronske glasbe.
Prvenec Siclar je pri domači spletni založbi Kamizdat izšel kot digitalni prenos terposebna izdaja v omejeni nakladi 36-ih izvodov – CD s knjižico, ki skuša s sliko in z besedo postaviti glasbo v okvir, iz katerega prihaja.

V prvi oktobrski oddaji Na piedestal je gostoval hrupni hrastniški elektroeksperimentator in glasbenik Lifecutter s prvencem ”Siclar”.

Lifecutter po lanskem samoobjavljenem EP-ju Aux Eardrum, s katerim je opozoril na svojevrstno vizijo elektronske godbe – mešanico hrupa, hektičnega, trdo zvenečega sintetizatorja in repetitivnih tesnobno-melanholičnih melodičnih vzorcev – na prvencu ”Siclar” nadaljuje in poglablja svoje zvočno raziskovanje.

Navdihujejo ga mračni hrastniški gozdovi. ”Predstavljaj si gozd, zelen, a temačen, saj se dan nagiba h koncu. Ozreš se naokoli in vidiš, da se mrači. Sence postajajo abstraktne, jasni obrisi oblik se zabrisujejo. Gozd se začne premikati v svojem ritmu, rojeva se noč. Tako poetično in imaginarno prizorišče bi bilo lahko primeren uvod v Lifecutterjevo mračno in zvokovno popačeno glasbo, ki emocionalne in čutne prvine raztaplja v abstraktni ostrini in hrupu.” je zapisal Luka Prinčič. Lifecutter ustvarja glasbo z različnimi kitarskimi efekti in sintetizatorji zvoka. Naslanja se na ozadje noisa ter zajema iz različnih odvodov elektronske glasbe. Giblje se med analogno in digitalno mejo ter ustvarja temačnejše ozračje z različnimi industrijskimi vložki.

Domen Učakar a.k.a. Lifecutter, ki stoji za elektronsko pustolovščino z naslovom Siclar, še zdaleč ni novinec na področju glasbenega raziskovanja.

Njegova glasbena pot je raznovrstna: igral je bas v več lokalnih hardkorovskih pankovskih bendih (na primer Request Denied), flavto v krajevni godbi na pihala, z indierokovskimi odvodi se je spoprijel v skupini Icarus Down, svojo skladateljsko žilico za senzibilitete elektro-popa pa je raziskoval v projektu Neon Spektra. Njegova vsestranskost je očitna, to potrjuje tudi njegovo sodelovanje z dolgoletnim prijateljem Nevenom M. Agalmo v duu Ontervjabbit. Raziskava različnih plati noisa v duu Ontervjabbit ter Lifecutterjeva nenasitnost glede zvoka, ki je v devetdesetih nastajal v okviru angleške založbe Warp Records, sta najprepoznavnejši vpliv na prvenec Siclar. Ta razkriva umetnikovo zavestno odločitev, da se bo ognil splošno uveljavljeni strukturi komadov oziroma jo postavil na stranski tir.

Pri domači spletni založbi Kamizdat je album Siclar izšel kot digitalni prenos terposebna izdaja v omejeni nakladi 36-ih izvodov – CD s knjižico, ki skuša s sliko in z besedo postaviti glasbo v okvir, iz katerega prihaja.

V petek, 9. oktobra, ob 20.45 bodo v Kinu Šiška v Ljubljani na koncertu nastopili ameriška skupina The Soft Moon, newyorški glasbenik Phase Fatale in hrastniški Lifecutter.

Še prej je Lifecutter s prvencem Siclar gostoval v oddaji Na piedestal.

Jolanda Fele