V Sloveniji od sredine poletja spet deluje klicni center, kjer so prebivalcem na voljo informacije glede covida19. Samo lani, čeprav vmes center ni deloval, so zabeležili več kot 230 tisoč klicev in odgovorili na vsaj toliko vprašanj klicateljev.

Zadnje dneve v klicnem centru spet beležijo več kot 1000 vprašanj dnevno, kar je v preteklosti, v času prvih valov epidemije veljajo, da se je zaradi novih ukrepov ali odredb povečala negotovost med ljudmi oziroma se pojavljajo nejasnosti, ki potrebujejo dodatna pojasnila. Zato je Miha Švalj poklical državnega sekretarja na Ministrstvu za zdravje, Franca?Vindišarja.

Katera so najpogostejša vprašanja, s katerimi se na klicni center obračajo državljani? Odgovarja državni sekretar na Ministrstvu za zdravje Franc Vindišar

Na vladnem klicnem centru za informacije o novem koronavirusu imajo te dni spet več kot tisoč klicev na dan, kar pomeni, da se je negotovost med državljani spet povečala. Katera so najpogostejša vprašanja, s katerimi se na klicni center obračajo državljani? Koliko zmede je med ljudmi povzročilo skrajšanje obdobja izolacije po okužbi z desetih na sedem dni? Kdaj prebolevniki lahko pridobijo QR-kodo? Prvega februarja bo potrdilu o cepljenju proti covidu-19 veljavnost potekla po 270 dneh – kaj to pomeni za tiste, ki so cepljeni samo dvakrat?

Nanje odgovarja državni sekretar na Ministrstvu za zdravje Franc Vindišar.

"Največ vprašanj je vezanih na aktualno problematiko – na izolacije in karantene. Namreč vedeti moramo, da je število okuženih ljudi s koronavirusom ta hip izjemno visoko, dnevna številka gre daleč čez tisoč."

Miha Švalj