Al’ se narežimo al’ pa zaspimo. Kanadski raper je spet razcepil mnenja. Zvedniški status je namenjen tudi novemu albumu. Ob tem Drake vztraja pri svojem trapovskem izrazu. Aktualni verzi so vnovič marljivo kolažiranje impresij in asociacij. Marsikatera izmed teh besednih zlepljenk izzveni kot genialna prispodoba, marsikatera pa je prav tako genialno čudaška. Toda raparjevim idejam bi (tudi po silnih debatah o izbrani temí) stežka nasprotovali. Mačistična romantika, zamera akademiji (“zakaj leta 2011 nisem jaz prejel grammyja”), "povsod sam nadzor, počutim se, kot da bi bil v Ček-o-slovaški”. Zadnja je res malce bebčkasta, mar ne. Tu je celo bizarna pripomba “Mi smo Jugoslovani”, ki jo je rapar najverjetneje pobral na cesti med domačo torontsko diasporo iz zahodnega Balkana. Glasba na albumu For All The Dogs pa je, tudi ta, vztrajanje pri tisoč in enem načinu z namenom potrditi “razpad” hiphopa na tisoč in en mikrožanr. Poleg zloglasnega Draka v rubriki z novostma nastopita Londončana Cleo Sol in Yussef Dayes. Premierno tudi čikaški drillar Sleepy Hallow, iz poletnega talona pa se je prikradel še domači duo PTČ. Vmes vas povabimo v Cvetličarno, v kateri se bo vsak hip začel HipHop Reunion ob praznovanju 50-letnice žanra.
Iskanje