V prvem delu Igor Vidmar ob pregledu aktualnih izdaj domačih izvajalcev opozarja še na domača klubska in koncertna dogajanja.

V drugi tretjini Drugega vala poslušamo zadnjo, peto veliko ploščo zasedbe Heartless Bastards, ki z Restless Ones ostaja trdo v sedlu rock americane. Švicarska truščarska založba Voodoo Rhythm pa nas je obdarila s še eno izdajo četrte generacije garažnega rocka, s ploščo francoskega tria Destination Lonely.

Tretji del v okviru retromanije uvedejo Joy Division. Clock DVA so še v tretje presejali posnetke za album Sign iz leta 1996, le digitalno so na voljo v obliki album Neo Post-Sign. Conrad Schnitzler je post-humno dočakal dve zbirki, eno je skompiliral Thomas Fehlman, na drugi je njegove posnetke pošteno predelal Pyrolator. Pianist Hauschka pa je bil tako zadovoljen s koncertnimi posnetki narejenimi na Japonskem, da so nedavno izšli na vinilu.

V prvem delu Igor Vidmar ob pregledu aktualnih izdaj domačih izvajalcev opozarja še na domača klubska in koncertna dogajanja.

V drugi tretjini Drugega vala poslušamo zadnjo, peto veliko ploščo zasedbe Heartless Bastards, ki z Restless Ones ostaja trdo v sedlu rock americane. Švicarska truščarska založba Voodoo Rhythm pa nas je obdarila s še eno izdajo četrte generacije garažnega rocka, s ploščo francoskega tria Destination Lonely.

Tretji del v okviru retromanije uvedejo Joy Division. Clock DVA so še v tretje presejali posnetke za album Sign iz leta 1996, le digitalno so na voljo v obliki album Neo Post-Sign. Conrad Schnitzler je post-humno dočakal dve zbirki, eno je skompiliral Thomas Fehlman, na drugi je njegove posnetke pošteno predelal Pyrolator. Pianist Hauschka pa je bil tako zadovoljen s koncertnimi posnetki narejenimi na Japonskem, da so nedavno izšli na vinilu.

Val 202