Zakaj se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki?

Udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost opozarjajo, da se zaradi razslojevanja v času izobraževanja krepijo razlike med dostopnostjo različnih gimnazij, srednjih šol in univerz, kar vpliva na izbiro poklica. O skrbeh za poklicno prihodnost po epidemiji, ki izhajajo tudi iz neenake dostopnosti šolanja, razmišljajo Filip Demšar, Iva Čurković in Jon Lampej.

Udeleženke in udeleženci 32. Otroškega parlamenta opozarjajo na razslojevanje med izobraževanjem, ki lahko vpliva na izbiro in pot do poklica

Udeleženke in udeleženci 32. Nacionalnega otroškega parlamenta z naslovom Moja poklicna prihodnost so v Državnem zboru debatirali o poklicni prihodnosti. Poglobili so se v pričakovanja in skrbi poklicne prihodnosti, razmišljali o karieri doma in v tujini ter o vplivu covida-19 na izbiro poklica. Zakaj pa se vsi mladi o poklicni prihodnosti ne morejo odločati le na podlagi svojih želja? Kako bo način šolanja med epidemijo zaznamoval družbo v prihodnosti in kako o družbeno pomembnih temah razmišljajo osnovnošolci in dijaki? 

"Mislim, da nimajo vsi enakih pogojev za izbiro poklica. Rad bi opozoril na socialne razlike. Odvisno je, če imaš doma spodbudno okolje za šolanje, kar se definitivno pozna." - Filip Demšar, udeleženec Otroškega parlamenta

 

Kaja Ravnak