V začetku novembra je potekal tradicionalni vrh nemške avtomobilske industrije, ki vse bolj nakazuje zeleno spremembo. Glavni industrijski sektor v Nemčiji se brez dvoma ukvarja z največjo preobrazbo avtomobilske industrije v zgodovini, a trajnost ni garancija, ki bi jamčila dobro prodajo. Več o smernicah prihodnosti pa Andrej Brglez v pogovoru z Borisom Žgajnarjem.

Trajnost ni razlog za nakup avtomobila, pomanjkljiva trajnost pa je zagotovo razlog, da se za nakup ne odločimo

Elektrika ni vse, v ozadju mora biti še nekaj več, sploh ob dejstvu, da se še vedno 95 odstotkov poslov ustvari z bencinskimi in dizelskimi avtomobili. V začetku novembra je potekal tradicionalni vrh nemške avtomobilske industrije, ki vse bolj nakazuje zeleno spremembo. Glavni industrijski sektor v Nemčiji se brez dvoma ukvarja z največjo preobrazbo avtomobilske industrije v zgodovini, a trajnost ni garancija, ki bi zagotavljala dobro prodajo.

"Avtomobilska industrija je imela stoletje, da se je popolnoma uigrala v prodajo. Vmes so se v zadnjih 20 letih zgodile globalne igre: evropske znamke so šle po vseh celinah, azijske so prišle k nam in v Združene države. Vsi so, kot bi igrali Monopoly, postavili svoje tovarne povsod in so geostrateško, politično in ekonomsko zasedli celoten svet. Ni več parcialnih igralcev." – Andrej Brglez 

Boris Žgajnar