Janez Martinčič

Janez Martinčič - Novinar in voditelj

Novinar in voditelj. Redaktor oddaje Avtomobilsko prometne minute, na sporedu ob sredah ob 10:00. Tudi sicer se ukvarja z vsem, kar diši po gorivih, kar se hitro premika, po možnosti na kolesih. Ali pač, zakaj se ne premika.
profilnajm

Mobilnost

Novosti v avtomobilsko-prometnem svetu.
profilnajm

Mobilnost

Novosti v avtomobilsko-prometnem svetu.
mobile-1209058_1280

Za več varnosti bi se morali razkriti

Deljenje podatkov prinaša prednosti, pojavljajo pa se tudi vprašanja, kdo vse lahko dostopa do teh podatkov in kaj lahko z njimi počne
Mojca Matičič

Česa takega ni bilo še nikoli v moderni zgodovini

Klicni center za informacije o koronavirusu se je spet odprl. Z dr. Mojco Matičič o spremembah delovanja centra, vprašanjih javnosti in napotkih za boljše počutje
autumn-1758194_1920

Svetloba je v jesenskih dneh drugačna

Dogaja se, predvsem če smo malce prehitri, da avto enostavno ne uboga tako kot bi pričakovali. Volan zasukamo na levo, a vozilo še vedno sili naravnost. Zasukati ga moramo na desno
MG

E-mobilnost postaja vsakdan

Pri nas gre sicer na elektriko bolj počasi, a gre, pravi organizator Simpozija o e-mobilnosti Primož Lemež
ford ranger

Vodik lahko postane resna izbira

Če bo vodik resno prodrl v te večje porabnike, potem se zna zgoditi, da ga bodo resneje jemali tudi v avtomobilski industriji
mazda_ev_post_launch.ts.1910221729040000

Črni ogljik je resen onesnaževalec

Andrej Brglez se sprašuje, koliko ljudi bi še sedelo po lokalih ob cestah, če bi se zavedali, kaj jim prinašajo izpušne cevi mimovozečih avtomobilov
motor

Alternativa mora biti boljša od avta

Vprašati se moramo, koliko časa nam vzame pot, kako udobno se peljem in koliko nas stane
električni skiro

Znanilci sprememb v mestni mobilnosti

Vesna Marinko iz Agencije za varnost prometa je poudarila, da je status skiroja najbolje zakonsko urejen v Nemčiji, pri nas je še veliko vprašanj, na katere nimamo odgovorov
20200909_130657

Kitajci ne marajo vonja po preznojenih nogavicah

Številni bi verjetno pritrdili, da imajo najraje "vonj po novem", čeprav bi ga natančneje pravzaprav težko definirali
renault clio

Pol ure polnjenja, 470 kilometrov dosega in cena pod 30 tisočakov

Veliko odgovorov na vprašanje, kje smo v tem trenutku, pod kakšnimi pogoji bi danes sprejeli odločitev, da bi imeli električni avtomobil, je ponudila najnovejša raziskava