Nedeljski gost

Novi šolski minister naj bo človek iz prakse, ki bo šel na teren

Izstopajoči ravnatelj Gregor Deleja o maturi, nujnih spremembah šolskega sistema, novem ministru, gimnaziji kot odprtem prostoru in o fenomenu LPS, bendu iz gimnazijske glasbene sobe, ki nas zastopa na eurosongu

Gregor Deleja
foto: Val 202

Delohobik. Tako se označi ravnatelj Gimnazije Celje Center Gregor Deleja. Delo mu namreč predstavlja hobi. Postavlja nove standarde vodenja srednje šole, uvaja moderne pristope, dijake usmerja na različna kreativna področja, premišljeno in argumentirano želi prenoviti šolski sistem. “Idealna šola ne sme biti storilno naravnana, usmerjena izključno v ocene in v otroka. Dobra šola je usmerjena v svet in v lokalno okolje, prepoznati mora slehernika.”

“V šoli začasno stanuje ukrajinski kitarist, po prvomajskih počitnicah se nam je pridružila še ena ukrajinska dijakinja. Mladim ljudem, ki bežijo pred vojno vihro, moramo pomagati!”

Je konstruktivno kritičen, z dijakinjami in dijaki je odkrit. Še vedno kot glasbeni pedagog tudi poučuje, aktiven je kot kulturnik in glasbenik, ima izkušnje iz turizma. “Na čelu ministrstva potrebujemo nekoga, ki šolstvo čuti. Nekoga, ki ima izkušnje iz prakse in bo šel na teren med učence, dijake, učitelje in profesorje. Distanca med prakso in odločevalskim delom je tako velika, da postaja sistemu izredno nevarna.”

“Pravim si delohobik. Delohobik je vsak, ki mu je delo hobi.”

Z Gregorjem Delejo o maturi, šolanju med in po koroni, kakovostnem in pravičnem vzgojno-izobraževalnem sistemu, stanovanju, ki čaka na kitajskega učitelja in o fenomenu LPS, benda iz gimnazijske glasbene sobe, ki nas zastopa na Eurosongu v Italiji. Bi se jim ravnatelj pridružil na odru?