Prav danes se začenjajo zimske šolske počitnice za prvi del šolarjev in dijakov, končalo se je tudi ocenjevalno obdobje. Kako po skoraj dveh letih učenci gledajo na ocenjevanje, ki je bilo izvedeno tudi na daljavo, kako sami ocenjujejo kakovost znanja, ki so ga dobili v tem času, kako so se uresničile obljube, da bodo zamujeno snov in ocene nadoknadili počasi in jim pomagali zakrpati luknje v znanju? Svoje izkušnje in mnenja so z nami delili devetošolci z OŠ Dobrova.

Devetošolec: Skrbi me, da v srednji šoli ne bom znal začeti, ker ne bom imel predznanj, ki bi jih zdaj dobil

"Vsi smo verjeli, da bo šlo vse počasi. Na začetku je šlo vse lepo počasi, potem je bilo pa obdobje, ko so ocene samo padale, je bil test na test, spraševanje na spraševanje. Od učiteljev sem dobila občutek, da bodo pričakovali, da vse znamo, ker smo šli počasi. Naenkrat je bilo toliko stvari, da se nismo mogli pripraviti niti na eno oceno, kaj šele, da bi se zavedali, da potem naslednji dan pa še test pišemo."

Prav danes se začenjajo zimske šolske počitnice za prvi del šolarjev in dijakov, končalo se je tudi ocenjevalno obdobje. Kako po skoraj dveh letih učenci gledajo na ocenjevanje, ki je bilo izvedeno tudi na daljavo, kako sami ocenjujejo kakovost znanja, ki so ga dobili v tem času, kako so se uresničile obljube, da bodo zamujeno snov in ocene nadoknadili počasi in jim pomagali zakrpati vrzeli v znanju? Svoje izkušnje in mnenja so z nami delili devetošolci z OŠ Dobrova.

"Spremenil se je interes do tega, da se kaj naučiš. Pred karanteno si nekako hotel to vedeti, moral si znati, tudi več pritiska je bilo in si se bolje naučil. Zdaj vsaj sam mislim, da te snovi ne potrebujem in da se je ne splača učiti."

"Na naši šoli je veliko možnosti za pomoč, ampak ko enkrat izgubiš upanje, ga izgubiš za vedno in ga je težko pridobiti nazaj."

"Zelo težko je gledati nekoga, ki ima veliko potenciala, pa ne ve, kako bi ga izkoristil."

Jana Vidic