Sestri Sandra in Nadja Keržan sta pred šestimi leti iskali službo in ker redne zaposlitve ni bilo na vidiku, sta se odločili, da si bosta priložnost ustvarili sami. Odprli sta spletno trgovino z ekološkimi čistili, prve pakete sta pošiljali kar iz Nadjine sobe. Prvi velik preskok sta naredili čez šest mesecev, ko sta najeli prostore. Sledilo je odprtje (fizične) trgovine ter razvoj lastne linije čistil Okay. Ob vseh uspehih pa tudi številni izzivi: od iskanja sodelavcev, do epidemije in prekinjenih dobavnih verig ter višjih cen surovin.

Ustanoviteljici blagovne znamke Okay o vseh uspehih, pa tudi številnih izzivih pri razvoju lastne linije čistil

V oddaji Up predstavljamo tiste, ki si upajo in ki so iz startupov razvili uspešno podjetje. Strokovni sodelavec in sovoditelj oddaje je Mic Melanšek, soustanovitelj in kreativni direktor Hooray Studios. Skupaj z Anjo Hlača Ferjančič bosta gostila zanimive mlade upe, ki so iz zagonskih podjetji ustvarili uspešnice.

Sestri Sandra in Nadja Keržan sta pred šestimi leti iskali službo in ker redne zaposlitve ni bilo na vidiku, sta se odločili, da si bosta priložnost ustvarili sami. Odprli sta spletno trgovino z ekološkimi čistili, prve pakete sta pošiljali kar iz Nadjine sobe. Prvi preskok sta naredili čez šest mesecev, ko sta najeli prostore. Sledila sta odprtje (fizične) trgovine in razvoj lastne linije čistil Okay. Ob vseh uspehih pa sta se srečali tudi s številnimi izzivi: od iskanja sodelavcev do epidemije in prekinjenih dobavnih verig ter višjih cen surovin.

"Na začetku je dobro, da si naiven in mlad in še ne veš dovolj o svetu. Ker zdaj veva več z vidika pravnih in logističnih zadev, birokracije. In tega bi se na začetku vsak podjetnik ustrašil. Če takrat ne bi bili tako naivni in direktno iz šole, ne bi šli v to."

Anja Hlača Ferjančič