V podjetniški oddaji UP predstavljamo tiste, ki si upajo in so iz svojega hobija razvili posel. Prva gostja druge sezone bo Neža Mlakar, soustanoviteljica blagovne znamke La Popsi. Razložila bo, koliko veselja in skrbi lahko prinesejo zamrznjeni deserti, zakaj se je vrnila iz Las Vegasa in kako zahteven je avstrijski trg.

Soustanoviteljica blagovne znamke La Popsi

V seriji oddaj UP predstavljamo tiste, ki si upajo in ki so iz startupov razvili uspešno podjetje. Strokovni sodelavec in sovoditelj oddaje je Mic Melanšek, soustanovitelj in kreativni direktor Hooray Studios. Skupaj z Anjo Hlača Ferjančič bosta gostila zanimive mlade upe, ki so iz zagonskih podjetji ustvarili uspešnice.

Prva gostja druge sezone je Neža Mlakar, soustanoviteljica blagovne znamke La Popsi. Koliko veselja in skrbi lahko prinesejo zamrznjeni deserti, zakaj se je vrnila iz Las Vegasa in kako zahteven je avstrijski trg?

Neža Mlakar in Karmen Meze sta skupaj odraščali, za skupno podjetniško pot pa sta se odločili, ko sta postali mamici. Na trgu nista našli primernih izdelkov, ki bi jih lahko ponudili svojima nadobudnežema. Nastali so zamrznjeni deserti na palčki, prvi uspešnici pa dodajata nove izdelke in razmišljata o tem, da bi osvojili Evropo. Njuna sinova imata še zdaj izjemno pomembno vlogo pri njunem podjetniškem udejstovanju, čeprav je, kot priznava Neža, usklajevanje vseh obveznosti bistveno težje kot sta si predstavljali.

"Na začetku sva vse počeli po občutku. In potem sva na neki točki ugotovili, da 'po občutku' ni vedno najbolj prav. Iz tega sva se naučili, da bo treba postaviti strategijo ali pa vsaj neko rdečo nit, da ne skačeva s hruške na jabolko. V našem primeru dobesedno."

Anja Hlača Ferjančič