Kdo lahko o uspehih naših športnikov objavlja na družabnih omrežjih in kakšna so pravila glede oglaševanja na samih olimpijskih igrah? Kakšne so posebnosti glede oglaševanja na največjem športnem dogodku na svetu?
Sogovorniki:
- Maja Šorli Jakin, soustanoviteljica in direktorica vsebin v agenciji W3B
- mag. Barbara Bejek, nekdanja športna novinarka in ustvarjalka vsebin v agenciji W3B
- Matic Švab, Olimpijski komite Slovenije
Foto: pixabay.com
Za navijače omejitev ni, drugače pa je s podjetji in blagovnimi znamkami
Kdo lahko o uspehih naših športnikov objavlja na družabnih omrežjih in kakšna so pravila glede oglaševanja na samih olimpijskih igrah? Kakšne so posebnosti glede oglaševanja na največjem športnem dogodku na svetu?
Sogovorniki:
- Maja Šorli Jakin, soustanoviteljica in direktorica vsebin v agenciji W3B
- mag. Barbara Bejek, nekdanja športna novinarka in ustvarjalka vsebin v agenciji W3B
- Matic Švab, Olimpijski komite Slovenije
Uporabne povezave:
Kako o olimpijskih igrah komunicirati na družbenih omrežjih? (prispevek agencije W3B)
Uporaba olimpijskih simbolov (OKS)
Navigating Olympic Advertising: Rule 40 – A Global Perspective