Kdo lahko o uspehih naših športnikov objavlja na družabnih omrežjih in kakšna so pravila glede oglaševanja na samih olimpijskih igrah? Kakšne so posebnosti glede oglaševanja na največjem športnem dogodku na svetu?

Sogovorniki:
- Maja Šorli Jakin, soustanoviteljica in direktorica vsebin v agenciji W3B
- mag. Barbara Bejek, nekdanja športna novinarka in ustvarjalka vsebin v agenciji W3B
- Matic Švab, Olimpijski komite Slovenije

Foto: pixabay.com

Za navijače omejitev ni, drugače pa je s podjetji in blagovnimi znamkami

Kdo lahko o uspehih naših športnikov objavlja na družabnih omrežjih in kakšna so pravila glede oglaševanja na samih olimpijskih igrah? Kakšne so posebnosti glede oglaševanja na največjem športnem dogodku na svetu?

Sogovorniki:

Uporabne povezave:

Kako o olimpijskih igrah komunicirati na družbenih omrežjih? (prispevek agencije W3B)

Uporaba olimpijskih simbolov (OKS)

Navigating Olympic Advertising: Rule 40 – A Global Perspective

Tina Šoln