Aktualno

Športne prireditve so tudi odlična promocija Slovenije

Kako velike športne prireditve, kot je dirka po Sloveniji, ki si jo je predlani ogledalo več kot 10 milijonov ljudi iz 120 držav, ali pa Ljubljanski maraton, vplivajo na slovenski turizem in promocijo Slovenije v tujini

Image 12-06-2021 at 16.21
Pogled s Svete Gore
foto: Matic Božič

V sredo je prva etapa kolesarske dirke po Sloveniji potekala od Ptuja do Rogaške Slatine, pri tem pa naredila kar velik zavoj na sever, skoraj do državne meje z Avstrijo. Skozi Lenart in Šentilj so kolesarji prišli v Zgornjo Kungoto, središče občine Kungota, ki v zadnjih letih doživlja turistični preboj, tudi zaradi kolesarskega turizma oz. pokrajine, ki privablja goste na kolesih. Po idiličnem podeželju vas pelje Jože Pepevnik.

Osrednjo besedo pri turistični promociji Slovenije prek slovenskega kolesarskega kroga ima Slovenska turistična organizacija (STO), ki ta del te velike športne prireditve tudi financira. Z direktorico STO se je o strategiji in podrobnostih promocije skozi to dirko pogovarjal Igor Tominec.

Ponudba kolesarskih poti in dejavnosti v Sloveniji je vse bogatejša. Ta mesec se vanjo vključuje krožna pot Juliana Bike, ki bo sorodna pohodni poti Juliana Trail. Na približno 270 kilometrih bo mogoče obkrožiti najvišje slovenske vrhove in premagati več kot deset tisoč metrov nadmorske višine. Približno polovica poti bo asfaltna, preostanek ima makadamsko podlago. O novi turistični pridobitvi za kolesarski turizem se je Matej Hrastar pogovarjal z Gregorjem Šilcem, lastnikom agencije Hike & Bike iz Bohinja.

Etapa 27. kolesarske dirke po Sloveniji danes sicer poteka na Primorskem, v četrtek pa so se kolesarji podili po Savinjski dolini, start je bil v slovenski prestolnici hmeljarstva, skozenj vas popelje Marko Polak. Obiščemo tudi enega izmed kolesarskih hotelov, specifike kolesarskega turizma je pregledal Jan Grilc.

Po Sloveniji z Valom 202 - ob podpori Slovenske turistične organizacije.