Poslovne krivulje

UP: Rok Gulič

Ustanovitelj podjetja OLLO Audio o tem, kako so iz nočne montaže glasbe nastale slušalke, ki jih uporabljajo tudi profesionalni glasbeni producenti, ki sodelujejo z Rihanno, U2, Lady Gaga in Beyonce

Mic, Anja, Rok
Mic Melanšek, Anja Hlača Ferjančič in Rok Gulič
foto: Val 202

V novi seriji oddaj Up predstavljamo tiste, ki si upajo in ki so iz zagonskih podjetij razvili uspešno podjetje. Strokovni sodelavec in sovoditelj oddaje je Mic Melanšek, soustanovitelj in kreativni direktor Hooray Studios. Skupaj z Anjo Hlača Ferjančič gostita zanimive mlade upe, ki so iz zagonskih podjetji ustvarili uspešnice.

Rok Gulič se je pred leti znašel pred izzivom. Ponoči je montiral glasbo za zgoščenko svoje glasbene skupine, v sosednji sobi pa njegova žena in otroka niso mogli v miru spati. Skušal je kupiti slušalke, ki bi rešile njegovo zagato, a z nobenimi ni bil zadovoljen. Tako je kar sam začel razvijati slušalke in inovativno nizkotonsko blazino. Slušalke in blazino je skozi mesece tako izpopolnil, da je pustil službo in ustanovil podjetje OLLO Audio. Ime podjetja je sestavil iz začetnic imen svojih sinov: Oliver in Lovro, torej OLLO.

"Ko imaš izdelek, ki dostavi, kar obljublja, in postaviš relativno visoke cilje, se zgodi, da ljudje, ki to potrebujejo, sami pridejo do tebe in ti ni treba klicati nikogar. To se je zgodilo pri nas. Mi smo jasno povedali, kaj delamo, kaj si želimo, kaj so naši cilji in očitno smo zadeli pravo bolečino, dovolj zanimivi smo bili, da so inženirji pristopili od nas in rekli, da bi to preizkusili."

Slušalke Ollo so postale sopotnik profesionalnih glasbenih producentov, ki sodelujejo z Rihanno, U2, Lady Gaga, Beyonce in številnimi drugimi uglednimi imeni v glasbenem svetu.