Tri umetnice in kuratorka na razstavi This Situation Has Developed Over a Long Time v ljubljanski Galeriji Škuc razmišljajo o nastanku razstave v prepletu z življenjem. V mariborskem razstavišču KiBela se z multimedjsko instalacijo Sub Persona II o varovanju gozdov predstavlja umetniški dvojec Plateau Residu, doma na Dolenjskem, kjer vrednote, ki jih zagovarja v svojih projektih, tudi živi.

O nastanku razstave v prepletu z življenjem in o varovanju gozdov

Umetnice Pia Louwerens, Nina Goropečnik in Adrijana Gvozdenović ter kuratorka na razstavi This Situation Has Developed Over a Long Time v ljubljanski Galeriji Škuc razmišljajo o nastanku razstave v prepletu z življenjem.

"Vedno skušam v umetniško delo pritegniti vse to, kar naj bi bilo zunaj njega – čustva in hotenja, povezana z njim, kako recimo upaš, da ti bo koristilo ali kako nisi imel dovolj časa zanj ali kako se je premaknil termin razstave … Vse te ustvarjalne pogoje, ki naj bi bili nekaj zunaj umetnosti, skušam nagovoriti s samim umetniškim delom." – Pia Louwerens

V mariborskem razstavišču KiBela se z multimedjsko instalacijo Sub Persona II o varovanju gozdov predstavlja umetniški dvojec Plateau Residu, doma na Dolenjskem, kjer vrednote, ki jih zagovarja, v svojih projektih tudi živi.

Mlad umetniški dvojec Plateau Residu sestavljata umetnostna zgodovinarka Eva Pavlič Seifert in geograf in fotograf Aljaž Celarc. Ukvarjata se z novimi mediji. V svojih projektih problematizirata pokrajinsko ekologijo in raziskujeta, kako človek izkorišča in spreminja gozdove. Prostorska videoinstalacija z naslovom Sub Persona II v mariborskem razstavišču KiBela je nadaljevanje njunega projekta iz leta 2019, avtorja pa tokrat v umetniško dokumentarnem videu v sodelovanju s slovenskimi strokovnjaki poudarjata pomen ohranjanja gozdov.

"V filmu, ki je poetična videoraziskava, smo se z gosti pogovarjali o tem, kako lahko človek z znanjem, ki ga ima, bistveno izboljša ekosistem gozda, in zakaj je za nas to pomembno."

Jolanda Fele