Radijsko moštvo na Rudnem polju za svetovno prvenstvo šteje šest članov, ni tako težko doseči popolne uigranosti, dirigenta niti ne potrebujemo, radi rečemo, da zlahka dihamo kot eno, povsem drugače je pri naših televizijskih kolegih. Da ponudijo vsem, ki so si zagotovili televizijske pravice za svetovno biatlonsko prvenstvo čim kakovostnejšo uslugo, jih je skoraj toliko kot vseh tekmovalcev in tekmovalk. Že priprave na prvenstvo so bistveno dolgotrajnejše. S pomembnostjo vloge pridejo številne dodatne koordinacijske zadolžitve.

Svetovno prvenstvo na Pokljuki za Televizijo Slovenija predstavlja enega največjih izzivov doslej, saj v celoti proizvaja mednarodni signal

Radijsko moštvo na Rudnem polju za svetovno prvenstvo šteje šest članov, ni tako težko doseči popolne uigranosti, dirigenta niti ne potrebujemo, radi rečemo, da zlahka dihamo kot eno, povsem drugače je pri naših televizijskih kolegih. Da vsem, ki so si zagotovili televizijske pravice za svetovno biatlonsko prvenstvo, ponudijo čim kakovostnejšo uslugo, jih je skoraj toliko kot vseh tekmovalcev in tekmovalk. Že priprave na prvenstvo so bistveno dolgotrajnejše. S pomembnostjo vloge pridejo številne dodatne koordinacijske zadolžitve.

"Akreditiranih radijskih in televizijskih novinarjev ter produkcijskih ekip je čez 300. Mednarodni signal s Pokljuke gre v 25 držav, tudi v Združene države Amerike, in ne samo po Evropi. Poleg RTV Slovenija je na prizorišču še 25 tujih radijskih in televizijskih postaj." – Mateja Mir

Mateja je tega ritma že vajena, saj skrbi tudi za preostala svetovna prvenstva in druge tekme za svetovni pokal. Usklajevati je treba tudi številna testiranja, delo pri projektu pa se začne že veliko prej. Že v začetku lanskega leta je ekipa pripravljala različne priročnike za televizijske in radijske postaje. Ampak tudi delo se ne konča zadnji dan projekta.

"Puške ne moremo vreči v koruzo zadnji dan. Priprave smo začeli skoraj pred dvema letoma. Lanski svetovni pokal je bil generalka za televizijsko produkcijo za letošnje leto. Največja razlika je v tem, da svetovno prvenstvo traja 12 produkcijskih dni, svetovni pokal pa le štiri produkcijske dni." – Tom Tomanič

Tudi vreme lahko igra pomembno vlogo, še najbolj vpliva na tehnično osebje, ki dela na prostem. S kamerami je pokrit precejšen del pokljuških prog. Živo srebro se je za nekaj dni spustilo krepko pod ničlo. Za dober prenos je pomemben dober trening, ki mu rečejo vroča vaja. Za dober prenos je pomemben tudi režiser, ki usklajuje veliko število zaslonov.

"Svetovno prvenstvo je izjemen izziv za celotno ekipo, ne samo za režiserja. Način dela je podoben kot na tekmah za svetovni pokal, vendar imamo za svetovno prvenstvo več kamer. Tako smo lahko še bolj dinamični in kombinatorni. S tem pridejo dodatne naloge za produkcijsko ekipo na Pokljuki. " – Dejan Čretnik

Televizija Slovenija je s svojo kakovostjo športnih prenosov v svetu zelo cenjena. Del snemalske ekipe bo delal tudi v Oberstdorfu v prihodnjih tednih. Redno pa so fantje in dekleta vpeti tudi v olimpijsko delo.

Uroš Volk