Aktualno

Pomembno je sodelovanje, dopolnjevanje in nadgrajevanje

Spletno orodje KamBi mladim predstavlja in približuje inženirske poklice

teja primožič
Teja Primožič, vodja razvoja spletnega orodja KamBi
foto: Val 202

Za učence in dijake, ki se navdušujejo nad naravoslovnimi in tehniškimi predmeti, so v sklopu projekta Inženirke in inženirji bomo! razvili inovativno orodje, ki mladim približuje inženirske poklice. Poimenovali so ga KamBi.

"Spletna aplikacija KamBi je orodje, ki mladim olajša odločanje o nadaljnji študijski in poklicni poti ter jih obenem spozna z inženirskimi smermi, ki jih še ne poznajo. V osnovi je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu so zastavljena vprašanja iz narave dela, kjer uporabnik pove, katere specifike inženirskih poklicov so mu pomembne, v drugem delu pa se dotaknemo spoznavanja kompetenc inženirjev in kako se kompetence posameznika ujemajo s kompetencami, ki so pomembne za opravljanje določenega dela." - Teja Primožič, študentka Fakultete za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, bodoča inženirka in vodja razvoja aplikacije KamBi

Spletno orodje KamBi

 

Razvoj aplikacije je trajal leto in pol, ideja o razvoju pa se je rodila na 100. rojstni dan slovenskega inovatorja Petra Florjančia, 5. marca 2019. Namen aplikacije ni nadomeščati, ampak dopolnjevati že obstoječe rešitve, ki mladim pomagajo pri izbiri karierne poti. Aplikacija tudi promovira inženirske in tehniške poklice. Teja Primožič poudarja, da je potreba po inženirskih profilih zelo velika: "Sam primer je to, da so diplomanti Fakultete za računalništvo in informatiko najbrž v povprečju eni najstarejših na ljubljanski univerzi. Enostavno zaradi tega, ker podjetja dobre inženirje poberejo preden sploh dokončajo svoj študij."

"Tehnični poklici imajo še vedno negativno konotacijo. Tehnične službe se še vedno povezuje z umazanim delom, kar jim ne dela usluge. Ampak temu ni tako. Dokler ne bomo naredili dobre promocije za to, da inženirski poklici niso takšni, da so to čisti poklici in inženirji delajo res izjemne stvari, bo mogoče marketing na tem področju malo slabši."