Kakšen mesec pred velikonočnimi prazniki, ki so za turistične delavce prvi predsezonski izziv in eden od pokazateljev, kako uspešna bo celotna sezona, smo v Portorožu preverjali, kako so v teh negotovih razmerah na prvi naval gostov pripravljeni na Obali.

Kakšni so turistični obeti na Obali pred začetkom predsezone?

Kakšen mesec pred velikonočnimi prazniki, ki so za turistične delavce prvi predsezonski izziv in eden od pokazateljev, kako uspešna bo celotna sezona, smo v Portorožu preverjali, kako so v teh negotovih razmerah na prvi naval gostov pripravljeni na Obali.

"Trenutno slika turizma na Obali hibernira. Ko so bile občine sproščene, je bilo veliko dnevnih obiskovalcev, zdaj pa smo znova v stanju hibernacije."

Kot pravi magister Igor Novel, direktor turističnega združenja Portorož, so kot destinacija prejšnje leto "dobro šli skozi," saj so dobro delali v 'odprtih' mesecih, v katerih so ustvarili zelo dobre rezultate: "V tem obdobju smo ustvarili kar 69 odstotkov nočitev prejšnjega leta. Nočitve so se zelo dobro prodajale. Lahko smo zadovoljni glede na hipne razmere."

To pa gre pripisati predvsem nekaterim spremembah, ki jih je prinesla epidemija covida-19: "Zaradi varnosti so ljudje pripravljeni več presedeti v avtu. Če se kaj zgodi, lahko hitro gredo nazaj domov. Če smo bili prej destinacija, oddaljena 500 km, pa zdaj ljudje prihajajo iz krajev, oddaljenih 1000 km."

"Verjamem, da naša destinacija, ki je bolj odprta in bolj prilagodljiva, ne bo doživela takšnega padca, kot pa bo to mogoče zaznati kje drugje po Sloveniji."

Aleš Smrekar