Izštekani

Izštekani In The Attic

Novo zvočno raziskovanje očarljivega slovenskega indie tria z mednarodno zasedbo

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družabna omrežja (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikom.

S pritiskom na "v redu" se strinjate z uporabo piškotkov! Več o piškotkih

In The Attic so postregli s precej nenavadnim izštekavanjem. Akustiki so dodali poigravanje s kitarskimi efekti in novimi sintetizatorji, ki so se jih pravkar razveselili. Prijeli so za trobento, odgrnili veliki koncertni klavir in v goste povabili Tomaža O. Rousa, klaviaturista Siddharte, ki je njihov mentor in producent.

Slovenec Edvard Hadalin, Rusinja Tatiana Smirnova in Avstralec Chrisopher Charlesworth so se spoznali na britanski mednarodni šoli v Ljubljani, kjer so se med odmori srečevali v glasbeni sobi. Spodbuda mentorjev glasbenega pouka je dodala svoje in v sezoni 2015/16 so debitirali v Špilligi. Udeležili so se je še enkrat in v drugo zmagali. Leto 2017 je bilo prelomno zaradi spremembe zasedbe, kot trio so prvič zaigrali na Vičstocku. Svoj več kot petletni pohod po rockovskih natečajih bodo kronali letos na MENTu, prek katerega so postali tudi INES#talent 2021, eden od treh letošnjih slovenskih izbrancev evropske mreže showcase festivalov.

In The Attic so iz očarljivo obetavnega srednješolskega benda zrasli v zvočne raziskovalce, ki nikoli ne razočarajo. Prvencu “Jimmy 's” (2018) je sledil mini album “New Fears” (2019), lansko leto pa so pometli na smetišče zgodovine z eterično in obenem eksplozivno pesmijo “Everybody Always Dies”. V glasbi združujejo neverjeten žar in presunljivo lepoto. Njihov pristop k izštekavanju je bil poseben, svoj zvok so redefinirali z različnimi prijemi, od akustičnega minimalizma do izdatnega poigravanja s sintetizatorji, od tišine do bleščečih eksplozij hrupa.

“Ni bilo skupnega imenovalca, pri vsaki skladbi smo se posebej vprašali, kako bi jo lahko spremenili. V pripravah na Izštekane smo preizkusili zamisli, o katerih sicer ne bi razmišljali. V takih situacijah se lahko najde marsikaj zares zanimivega, kar deluje tudi kasneje,” pripovedujejo In The Attic.

Jep, Izštekani bogatijo. Glasbenike in nas poslušalce.

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družabna omrežja (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikom.

S pritiskom na "v redu" se strinjate z uporabo piškotkov! Več o piškotkih
Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družabna omrežja (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikom.

S pritiskom na "v redu" se strinjate z uporabo piškotkov! Več o piškotkih
Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družabna omrežja (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikom.

S pritiskom na "v redu" se strinjate z uporabo piškotkov! Več o piškotkih

POGLED NAPREJ:

15. marca 2021 bomo končno pogostili Američana, ki že dve desetletji domuje v Sloveniji. Chris Eckman je legendarni rockovski lik, ki se je proslavil že v devetdesetih s seattelskim bendom The Walkabouts. Dolg seznam njegovih odmevnih in zelo različnih glasbenih podvigov se s tem šele začne. Je soustanovitelj ene mednarodno najprodornejših založb s področja glasb sveta Glitterbeat s sedežem v Ljubljani. V Izštekanih ne bo sam, rdeča nit bodo njegova sodelovanja in spogledovanja s slovensko glasbo in poezijo. Že znana ter tudi povsem nova zavezništva, sklenjena posebej za Izštekane.

19. april 2021 pa bo prinesel revanšo za Lusterdam, ki so bili napovedani že za lanski november, a se ni izšlo. Ta čudoviti “bend samih filmarjev”, kot mu pravijo, ne počiva. Fantje pod vodstvom pevca in avtorja Hieronima Vilarja so sredi priprav na drugi album, zato bo program mešanica slečenih starejših in mično oblečenih novih skladb.