Poklicali smo vodjo Klicnega centra za informacije o koronavirusu. Vprašali smo jo, s kakšnimi vprašanji se ljudje obračajo na klicni center in kaj še lahko nareidmo, da bi izboljšali situacijo, pojasnila pa je tudi, kako bodo hitri testi delovali v praksi.

Dr. Mojco Matičič smo nazadnje poklicali 13. novembra 2020, ko so začeli veljati novi ukrepi za preprečevanje širjenja koronavirusa. Prav zaradi novih ukrepov je bil 13. november 2020 rekorden po številu klicev, ki so jih prejeli, saj so v desetih urah delovanja prejeli skoraj 1500 klicev, povprečna čakalna doba na prostega operaterja pa je bila tri minute. Najdaljši klic ta dan je trajal 48 minut.

"Ljudi zanima, kaj še lahko naredimo, da bi izboljšali ta položaj. Na voljo imamo še dve možnosti, da nekaj izboljšamo ali da nekaj uvedemo na novo."

 

Pojasnjuje, da lahko izboljšamo to, da čim več delamo od doma. Nedavna raziskava je pokazala, da je spomladi od doma delalo 70 odstotkov ljudi, zdaj pa jih od doma dela samo 30 odstotkov.

"Ko se vozimo z avtom, upoštevamo vse ukrepe. Varnostni pas, imamo zračne blazine, upoštevamo prometne predpise. In ravno tako je z ukrepi za preprečevanje širjenja koronavirusa. Ti se dopolnjujejo. Maska, razdalja, roke. In ne smemo izpustiti niti enega."

 

Tadej Košmrlj