Breda Kutin o življenju po koronavirusu, potrošniških pravicah, ki so v minulih mesecih postale le črka na papirju, pa tudi o tem, da izdelki niso nujno najboljši samo zato, ker so slovenski

Zavzemamo se za zeleni dogovor. Glorifikacija gospodarske rasti same po sebi se mora nehati. Imeti moramo trajnostne cilje. Mi nismo nad naravo, smo del nje.

Breda Kutin je neomajna zagovornica varstva potrošnikov in simbol boja za njihove pravice že najmanj 30 let. Vsaj toliko torej, kolikor je stara Zveza potrošnikov Slovenije, ki jo vodi od njene ustanovitve. Slišana je tudi v tujini: vrsto let je bila v vodstvu svetovne potrošniške organizacije, danes je njen glas enakovreden največjim v Evropski potrošniki organizaciji. A če je bila Slovenija ob vstopu v Evropsko unijo primer zgledne ureditve potrošniške politike, danes to ni več, pravi. Temelji učinkovitega varstva potrošnikov so spet močno načeti, zaupanje je skrhano, potrošniki pa potrebujejo močnega zagovornika.

Poslušamo fanfare, da je vse, kar je slovensko, najboljše samo zato, ker je slovensko. A imamo odlične izdelke, imamo dobre izdelke in imamo slabe izdelke. In če se tega ne preverja, potrošniki te informacije ne dobijo.

Rok Kužel