E-pošta je že desetletja namenjena resnim, službenim temam. Spletna družabna omrežja pa tudi zaradi videza in številnih možnosti dajejo občutek bolj sproščene in osebne komunikacije.
E-pošta je že desetletja namenjena resnim, službenim temam. Spletna družabna omrežja pa tudi zaradi videza in številnih možnosti dajejo občutek bolj sproščene in osebne komunikacije
Kolega Matej Praprotnik je fotografijo objavil v zaprto skupino z nekaj ljudmi in jo prihodnji dan naključno zagledal na Twitterju. Po 24-urnem raziskovanju je ugotovil, kdo je fotografijo s službenega družabnega omrežja poslal v skupino na Signalu, od tam je šla na Facebook in nazadnje končala na Twitterju.
Kje je meja med osebnim in službenim? Kako komunicirati na omrežjih, ki so opremljena tudi s šaljivimi čustvenčki, in zakaj sta tudi na platformah, ki so namenjena strokovnim, ne le osebnim razpravam, pomembni zasebnost in varnost?