Maruša, Anže in Pika Šarf z odbitimi poslušalci tokrat prebirajo drobni tisk podjetja Google. Ugotavljajo, da je uporabniku prijazen in razumljiv, a tudi kratek, zagotovo so torej uporabnikom kaj prikrili in zamolčali.

Kaj vse podjetja počnejo z našimi podatki? Maruša, Anže in Pika Šarf z odbitimi poslušalci prebirajo drobni tisk podjetja Google

Drobni tisk Googla je uporabniku prijazen in razumljiv. “Skrbi me, ker je ta drobni tisk tako kratek, da so gotovo nekaj izpustili in zamolčali. Imamo možnosti, celo del odgovornosti, saj v tem procesu izbiranja nastavitev zasebnosti šele zares začnemo ugotavljati kaj tehnološka podjetja zbirajo o nas in na kakšen način podatke uporabljajo. Dokler teh nastavitev ne začnemo spreminjati, ne vemo kaj vse se tam dogaja.” – mlada raziskovalka Inštituta za kriminologijo Pika Šarf

Zapiski:

  • Google collects Android users’ locations even when location services are disabled — Quartz
  • Obrazec – pravica do pozabe
  • Del drobnega tiska podjetja Google, ki so prebirali poslušalci Davorin, Anja in Marko“When we show you ads we give you transparency and controls so you can make informed decisions. If you’re curious why you’re seeing a given ad, you can select Why this ad for more information. If you no longer find a specific ad relevant, you can mute it. You can use Ad Settings to control the information about you that’s used to show ads. And if you don’t want to see personalized ads at all, you can turn them off at any time. Because of advertising, we’re able to offer our products to users around the world free of charge, helping people find answers and get things done. But, when you use our products you trust us with your personal information. That’s why we never sell your personal information and why we give you powerful privacy controls. It’s a responsibility that comes with creating products that are accessible for everyone, everywhere.”

Naročite se in podkast ocenite. Razpravi o odbitih temah se lahko pridružite na Twitterju.

Poslušajte še:

Drobni tisk, intro: Vsakokratno branje drobnega tiska bi nam vzelo 8 let življenja

Drobni tisk 1: Zasebnosti smo se prostovoljno odpovedali

 



Anže Tomić, Maruša Kerec